خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار بوشهر اعلام کرد؛

پیدا شدن دو مفقودی دیگر حادثه دشت پلنگ/عملیات امداد پایان یافت

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۴۷۲

4 نفر از مفقود شدگان در حادثه طغیان رودخانه دشت پلنگ پیدا شدند.

محمدحسن باستی، معاون عمرانی استاندار بوشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا، به تشریح چگونگی یافتن اجساد مفقود شده در حادثه طغیان رودخانه دشت پلنگ در شهرستان دشتی استان بوشهر پرداخت و گفت: 4 نفر از اهالی دشت پلنگ که متاسفانه از یک خانواده بودند، پیدا شده‌اند. اجساد متعلق به دو خانم و دو آقاست که دو نفر از آنها نسبت خواهر و برادری دارند و دو نفر دیگر نیز داماد و عروس این خانواده هستند.

وی افزود: این افراد به دلیل بی‌احتیاطی و جهت گرفتن تصاویر سلفی وارد حریم رودخانه شده بودند که در هنگام طغیان و براثر تخریب دیواره حاشیه رودخانه متاسفانه در آن افتاده و غرق شده‌اند. حدود سنی هر 4 مفقود این حادثه بین 26 تا 30 سال بوده است. اسامی این افراد به ترتیب: سن کیوان جوادپور 30 ساله، شهین جوادپور 27ساله، فرهاد عابدی 29 ساله و ناهید یادگار26 ساله است.

باستی گفت: این اتفاق در روز یکشنبه 6 فرودین روی داد و اولین جسد در ساعت 1:30 بامداد دوشنبه پیدا شد. روز سه‌شنبه 3 فروند هلی کوپتر گشت‌زنی را به منطقه فرستادیم و به همراه استاندار بوشهر به منظور دلجویی نزد خانواده‌های مفقودین رفتیم.

معاون عمرانی استاندار بوشهر افزود: صبح سه‌شنبه ساعت 11 صبح نیروهای امدادی دومین جسد را یافتند.

وی تاکید کرد: پس از یافتن جنازه دوم اکیپ‌های گشت‌زنی را افزایش و کار امداد و خدمات‌رسانی را سرعت بخشیدیم و راهداری استان نیز بحث بهسازی راه را انجام می‌داد.

باستی گفت: چهارشنبه جسد سوم و پنج شنبه 9 صبح موفق به یافتن آخرین جسد این حادثه شدیم.

وی افزود: در حال حاضر با یافتن آخرین فرد مفقود شده پایان عملیات نیروهای امدادی هلال احمر بوشهر و گشت‌زنی در منطقه دشت پلنگ اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز