خبرگزاری کار ایران

ارائه آموزش پایدارسازی برای مددجویان مجری طرح‌های اشتغال

asdasd
کد خبر : ۴۷۴۵۴۰

​دستیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: ١٥٥ هزار نفر از مددجویان مجری طرح های اشتغال از آموزش پایدارسازی مشاغل در سال ۹۵ بهره مند شده‌اند.

به گزارش ایلنا، منوچهر رزمجو با  اشاره به آموزش پایدارسازی با هدف کیفی سازی اشتغال مددجویان، گفت: آموزش پایدارسازی مشاغل در جهت افزایش بهره وری سرمایه گذاری، افزایش کیفیت تولیدات و محصولات، آشنایی مجریان طرح با دانش روز، نحوه استفاده بهینه از امکانات و پتانسیل های منطقه، نحوه بازاریابی و فروش و ارتباط با مشتریان به مددجویان ارائه می شود.  

رزمجو با اشاره به اینکه این آموزش ها با حداقل قیمت انجام می شود، افزود: برای این امر از امکانات و ظرفیت تمامی نهادها و دستگاه های اجرایی از جمله جهاد کشاورزی استفاده شده است که تاکنون حدود ۴۰درصد در حوزه کشاورزی و دامپروری از این خدمات برخوردار بوده اند.

وی در ادامه از ارائه آموزش پایدارسازی به ۱۵۵ هزار نفر از مددجویان در سال ٩٥ اشاره کرد و گفت: این آموزش ها در پنج رشته کشاورزی و دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت های صنعتی و خدمات ارائه می شود؛ مددجویان ساکن در استان کرمانشاه بیشترین و استان تهران کمترین خدمات را از آموزش های پایدارسازی این نهاد دریافت کرده اند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی پایدارسازی مشاغل برای مجریان طرح های دامپروری استان های خراسان رضوی، سمنان و یزد در زمینه دامپروری و نحوه نگهداری، مراقبت و واکسیناسیون در سال ٩٥ برگزار شده است.

شایسته ذکر است؛ تاکنون حدود ۴۰درصد از طرح های اشتغال زایی کمیته امداد در حوزه کشاورزی و دامپروری،۱۰درصد در بخش صنایع دستی ،۴۰درصد خدماتی و ۱۰درصد در صنایع خرد و کوچک برای مددجویان ایجاد شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز