خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

اورژانس کشور 7500 نیرو کم دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۹۸

وزیر بهداشت در مراسم راه‎اندازی پایگاه اورژانس هوایی الیگودرز اظهار کرد: در ابتدای سال آینده اساسنامه سازمان اورژانس را برای تصویب تقدیم دولت خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسن هاشمی در مراسم راه‎اندازی پایگاه اورژانس هوایی الیگودرز که همزمان با 5 پایگاه دیگر در کشور  افتتاح شد، اظهار کرد: در ابتدای سال آینده اساسنامه سازمان اورژانس را برای تصویب تقدیم دولت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: اورژانس در قالب سازمان می‌تواند موفق‌تر از گذشته عمل کند و باید اورژانس کشور به عنوان سازمان شناخته شود.

وزیر بهداشت با بیان اینکه اورژانس کشور به 7500 نیرو نیاز دارد اضافه کرد: این نیروها نباید بصورت قراردادی و ساعتی استخدام شوند؛ چرا که این موضوع به صلاح سلامت مردم و جامعه نیست.

در ادامه این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، تعداد آمبولانس‌های در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان به 145 دستگاه رسیده است.

ساکی اضافه کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت  شاهد رشد 60 درصدی در افزایش آمبولانس‎های فوریت‎های پزشکی لرستان  بودیم.

وی یادآور شد: امسال با 361 پرواز رتبه اول اورژانس هوایی کشور را به لحاظ تعداد پرواز کسب کردیم، بدین معنا که روزانه یک پرواز به ثبت رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز