خبرگزاری کار ایران

ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر تاکید کرد؛

نظارت دقیق بر فعالیت دفاتر خدمات سیاحتی و گردشگری در نوروز ۹۶

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۰۵۹

در دومین اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر، ویژه نوروز ۹۶، بر نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات سیاحتی و گردشگری تأکید شده است.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر که امروز ۲۲ اسفند منتشر شده، بر نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در راستای احقاق حقوق شهروندی تأکید و توجه شده است.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر ــ در راستای احقاق حقوق هموطنان عزیز و آن‌دسته از مسافران و گردشگرانی که برای سفر از خدمات دفاتر مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند و با خرید تورهای داخلی و خارجی سفر می‌کنند ــ علاوه‌بر نظارت‌های معمول، اقدام به تشدید کنترل‌ها در قالب اعزام تیم‌های نظارتی محسوس و نامحسوس نموده است.

در همین راستا، اکیپ‌های بازرسی در قالب تیم‌هایی به ستادهای اجرایی خدمات‌سفر استان‌ها برای نظارت بر نحوه عرضه خدمات به‌ویژه تورهای مسافرتی و کنترل و کیفیت خدمات و قیمت آنها اعزام شده که با مشاهده تخلفات احتمالی، برخورد قاطع و قانونی معمول خواهند داشت.

ستاد مرکزی از هموطنان عزیز تقاضا دارد، ضمن بررسی مقاصد سفر و تنوع قیمت‌ها و خدمات تور، صرفاً از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجاز و معتبر که از سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مجوز دارند تور خریداری کرده و دقت داشته باشند که جزئیات خدمات موردتوافق حتماً در قرارداد ذکر شده باشد.

سامانه تلفنی ۰۹۶۲۹ به‌صورت شبانه‌روزی و شماره‌تلفن ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر ۶۶۵۸۲۲۴۸ به‌منظور دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها، انتقادات و شکایات احتمالی مسافران و گردشگران در خدمت هموطنان عزیز است. درضمن، هموطنان گرامی می‌توانند در استان‌ها و شهرستان‌ها در ایام تعطیلات با دبیرخانه ستادهای اجرایی و خدمات‌سفر مستقر در ادارات‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تماس حاصل کنند.

سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخ‌گویی به شکایات ۰۹۶۲۹-دبیرخانه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات‌سفر»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز