خبرگزاری کار ایران

دانش آشتیانی در جمع خبرنگاران:

بازگشت 800 میلیارد به صندوق ذخیره/تدوین نظام جدید حقوق معلمان

asdasd
کد خبر : ۴۶۸۳۶۸

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره بازگشت ۳ هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: بنده نیز این مبلغ را شنیده ام، اما هنوز گزارش آن به ما نرسیده و تا جایی که می دانیم ۸۰۰ میلیارد تومان به صندوق برگشته است.

به گزارش ایلنا، فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه دومین نشست هشتمین دوره مجلس دانش آموزی با اشاره به اینکه مجلس دانش آموزی تمرین فعالیت اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای حضور دانش آموزان در جامعه است، افزود: این مجلس بازوی مشورتی قوی برای مدیران آموزش و پرورش است چراکه مخاطبین تصمیم گیری ما دانش آموزان هستند. نمایندگان آنام به عنوان بازوی مشورتی مدیران در مجلس دانش آموزی حضور دارند.

دانش آشتیانی ضمن اشاره به اینکه پاداش بازنشستگی فرهنگیان تا سال ۹۴ پرداخت شده است، اما بخشی دیگر از مطالبات از جمله پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۵ و حق التدریس ها از ابتدای مهر تا پایان امسال باقی مانده است، گفت: تا پایان امسال تلاش می کنیم بخشی از مطالبات معلمان را پرداخت کنیم و با سازمان مدیریت در  حال پیگیری هستیم.

وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان در سال اینده گفت: کارگروهی را برای تدوین نظام جدید حقوق معلمان تعیین کرده ایم که در آن بحث رتبه بندی را هم خواهیم داشت.

وی یاد آورد شد: توانستیم با همراهی دولت حقوق اسفند معلمان را زودتر بپردازیم.

وزیر آموزش و پرورش همچنین درباره بازگشت ۳ هزار میلیارد تومان به صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: بنده نیز این مبلغ را شنیده ام اما هنوز گزارش آن به ما نرسیده و تا جایی که می دانیم ۸۰۰ میلیارد تومان به صندوق برگشته است. کمیته ای که در این باره تعیین کرده ایم و در حال بررسی وضعیت صندوق است.

وی اضافه کرد: مدیران شرکت ها و هیات مدیره هایی که فعال نبودند را تغییر داده و افراد متخصص بکار گرفته ایم به عنوان مثال هیات مدیره جدید بانک سرمایه از سوی بانک مرکزی تایید شده اند و بزودی بکار گرفته می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز