خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور اعلام کرد:

باید از ماموران نیروی انتظامی حمایت بیشتری شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۰۱

وزیر کشور گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نوروز ماموران پلیس راهور با همه قدرت خود در صحنه حاضر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمانی فضلی؛ وزیر کشور در حاشیه همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور کشور در جمع خبرنگاران گفت:‌ ماموران پلیس راهور در تمام مناطق مختلف کشور حضور درخشانی داشتند. در مراسم اربعین نیز مشاهده کردیم که پلیس راهور نظم جاده‌ها را برعهده داشت.

وزیر کشور ادامه داد: با توجه به نزولات آسمانی سال جاری ما با کمترین تلفات در جاده‌ها روبرو بودیم و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نوروز ماموران پلیس راهور با همه قدرت خود در صحنه حاضر خواهند شد.

رحمانی‌فضلی با اشاره به امنیت جاده‌ها در سال جاری نسبت به سال‌های گذشته خاطرنشان کرد: ما در سال 85، 28 هزار جان‌باخته در سوانح رانندگی داشتیم اما امسال این آمار به 15 هزار نفر کاهش پیدا کرده است. ما امیدواریم که در سال آینده باز هم شاهد کاهش آمار باشیم.

وزیر کشور با تاکید بر رعایت مسائل ایمنی توسط رانندگان گفت: امیدواریم مردم همکاری خوبی با ماموران راهور ناجا داشته باشند و به توصیه‌های ایمنی آنها نیز گوش دهند تا عید نوروز کم‌خطری در پیش داشته باشیم.

وی گفت: باید از ماموران نیروی انتظامی حمایت بیشتری شود و تاکنون با توجه به وضعیت دولت حمایت‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز