خبرگزاری کار ایران

آمادگی آتش‌نشانی در هشتاد وچهارمین شهرآورد پایتخت

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۶۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران گفت: تمهیدات آتش‌نشانی تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها ادامه خواهد داشت.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به برگزاری هشتاد و چهارمین دربی پایتخت در ساعت 15 فردا گفت: سازمان آتش‌نشانی همچون دفعات قبل تلاش خود را برای تامین ایمنی این مسابقه به کار خواهد گرفت.

 وی ادامه داد: علاوه بر ایستگاه شماره 20 آتش نشانی که در جنب ورزشگاه آزادی قرار داشته و در حالت آماده باش قرار دارد، 11 دستگاه خودرو دارای منبع آب، 5 دستگاه موتورسیکلت یک گروه کامل نجات، 3 دستگاه خودرو در معیت 70 نفر آتش‌نشان در محوطه داخلی و بیرونی ورزشگاه، پارکینگ‌ها، درب‌های ورودی و خروجی وبزرگراه‌ها و اتوبون‌های منتهی به ورزشگاه از ساعاتژی پیش از مسابقه حضور خواهند داشت.

 ملکی خاطرنشان کرد: این تمهیدات تا پایان مسابقه و تخلیه کامل ورزشگاه و عادی شدن تردد در بزرگراه‌ها و اتوبان‌ها ادامه خواهد داشت.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اضافه کرد: همچنین 10 نفر از مدیران ارشد عملیات با خودروهایی که در اختیار دارند به صورت سیار گشت‌زنی کرده و ضمن سرکشی به تیم‌های عملیاتی ایمنی محدوده‌های تعیین شده را کنترل خواهند کرد.

 وی افزود:‌ این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز از ایستگاه‌های آتش‌نشانی اطراف ورزشگاه به سرعت برای کمک استفاده شود.

 ملکی با اشاره به اینکه تعدادی از تماشاگران شهرستانی از امشب در محل حاضر خواهند شد، اظهار کرد: به همین منظور کمپ‌هایی برای استراحت این گروه از تماشاگران در نظر گرفته شده و آتش‌نشانان تا صبح به دفعات از این کمپ‌ها بازدید کرده و آمادگی امدادرسانی در صورت لزوم را خواهند داشت.

وی در پایان از تماشاگران خواست؛ مانند همیشه با آتش‌نشانان و نیروهای امدادی همکاری کرده و در صورت بروز حادثه خونسردی خود را حفظ و از محل حادثه فاصله بگیرند و سریعا مراتب را به سامانه 125 یا آتش‌نشانان مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز