خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان به ایلنا خبر داد:

رفع مشکل قطعی برق، تلفن و آب در خوزستان تا ساعت ۱۶ امروز/ وزیر نیرو به خوزستان رفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۸۴۳۵

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان از رفع مشکل قطعی آب، برق و تلفن این استان تا ساعت ۱۶ امروز خبر داد.

هاشم بالدی؛ مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص قطعی آب، برق و تلفن که از بامداد امروز مردم اهواز و ۱۱ شهرستان دیگر را گرفتار کرده است، گفت:‌ در حال حاضر مشکل قطعی برق در آبادان، خرمشهر ، شادگان و هویزه و در نیمی از اهوار حل شده است و همکاران ما در تلاشند تا بعد از ساعت ۱۶ الی ۱۶:۳۰ هیچ قطعی‌ای در استان وجود نداشته باشد.

مدیر کل بحران استانداری خوزستان با اشاره به علت این حادثه افزود: با توجه به گفته کارشناسان اداره برق مخلوط شدن گرد و خاک با رطوبت موجود در فضا باعث شده تا تاسیسات برقی نیروگاه‌ها از کار باز بمانند و هنگامی که برق قطع باشد به همراه آن آب و تلفن و اینترنت هم قطع خواهد بود.

بالدی با اعلام خبر برگزاری جلسه‌ای در این رابطه در ساعت ۱۷ امروز با حضور حمید چیت‌چیان؛ وزیر نیرو گفت: عصر امروز جلسه‌ای با حضور وزیر نیرو و جمعی از مقام‌های استانی برگزار می‌شود تا راه برون‌رفت از این موضوع به بحث گذاشته شود. ما امیدواریم با کمکی که از سراسر کشور به ما خواهد شد به بحران پیش آمده پایان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز