خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی وزارت علوم منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۶۶۵

معاون آموزشی وزیر علوم، با صدور حکمی دکتر فاطمه داداشیان را به سمت مدیرکل دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم منصوب کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی وزارت علوم، در حکم انتصاب دکتر داداشیان بر حمایت مستمر، هدفمند و همه جانبه از مراکز آموزش عالی غیردولتی که سهم عمده و فزاینده‌ای در توسعه آموزش عالی به خود اختصاص می‌دهند تاکید شده است.

همچنین ضرورت بها دادن به نظام سطح‌بندی با رویکرد تشویقی جهت کمک به رشد کیفی مؤسسات و مراکز آموزش عالی بخش غیردولتی و بهره‌گیری از الگوهای موفق مراکز آموزش عالی غیردولتی جهان با هدف انتقال تجربیات و حضور فعال مؤسسات در عرصه رقابت های بین المللی مورد اشاره قرار گرفته است.

همچنین در این حکم، همراهی با نهادهای صنفی غیردولتی به منظور ایجاد هماهنگی در اعمال سیاستهای یکپارچه بین کلیه زیر نظام های آموزش عالی فعال در بخش خصوصی و توجه به ضرورت توسعه هدفمند آموزش‌های عالی آزاد، با دو رویکرد مأموریت‌گراییِ مؤسسات و نیاز محوریِ مناطق و استان ها از اولویت های کاری مدیرکل دفتر آموزش غیر دولتی ذکر شده است.

گفتنی است  دکتر فاطمه داداشیان عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه صنعتی امیر کبیر است  و در گذشته معاونت پژوهشی و ریاست دانشکده مهندسی دانشگاه الزهرا(س) و مدیریت  دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیریت روابط بین الملل مرکز تحقیقات محیط زیست این دانشگاه  را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز