خبرگزاری کار ایران

محسن سرخو:

پایین‌تر بودن حقوق و دستمزد پرستاران عادلانه نیست

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۵۵۸

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر گفت: ٨٠ درصد از کار بیمارستان‌ها بر دوش پرستاران است و این عادلانه نیست که حقوق و دستمزد پرستاران از سایرین پایین‌تر باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن سرخو ضمن بازدید  از بخش های مختلف بیمارستان آیت‌الله کاشانی و تقدیم شاخه گل به پرستاران این بیمارستان بابیماران و مسئولان بخش‌های مختلف بیمارستان گفت و گو کرد.

این عضو شورای شهر در جمع پرستاران تاکید کرد : عدالت در پراخت حقوق بین کادر پزشکی و غیر پزشکی باید به یک اصل خدشه ناپذیر تبدیل شود.

سرخو خاطرنشان کرد: ٨٠ درصد از کار بیمارستان‌ها بر دوش پرستاران است و این عادلانه نیست که حقوق و دستمزد پرستاران از سایرین پایین‌تر باشد.

وی بر تقویت توان کادر درمان از طریق یک هم افزایی درون سیستمی تاکید کرد و افزود: توان پرستاران و کادر درمان باید مصروف خدمات‌دهی مناسب به بیماران شود و امکانات نیز باید در خدمت آنها بسیج شود.

رئیس فراکسیون کارگری شورای شهر تصریح کرد: بیمارستان‌های تامین اجتماعی باید از حیث سخت افزاری و نرم افزاری تقویت شده  و در خدمات‌دهی روز به روز بهتر شوند.

محسن سرخو همچنین از درمانگاه طوس هم بازدید کرد و روز پرستار را به پرستاران این بیمارستان تبریک گفت.  سرخو ضمن بازدید از این درمانگاه به پرستاران شاخه گل تقدیم کرد.

سرخو در بازدید از یکی از بخش‌های این درمانگاه بر تقویت سیستم‌های ای تی و یکپارچه‌شدن آنها تاکید کرد.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی بر آن است با ارتقا و بهبود بخشیدن خدمات خود بیماران تحت پوشش این سازمان را یاری رساند و رضایت آنها را جلب کند. پرستاران و کادر غیر پزشکی نیز در این میان اهمیت به سزایی دارند و باید حمایت شوند.

همچنین محسن سرخو امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان میلاد بازدید و با پرستاران و بیماران این بیمارستان ملاقات کرد.

سرخو با تبریک روز پرستار یادآور شد که بار درمان و مراقبت از بیماران بر دوش پرستاران است و پرستاران بیمارستان میلاد در این بین نقش بیشتری دارند چراکه این بیمارستان میزبان بیماران فراوانی است.

سرخو در ادامه از زحمات پرستاران با اهدای گل تقدیر کرد.

عضو هیات‌مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیماران بیمارستان میلاد درباره مشکلات‌شان  گفت‌وگو کرد .

سرخو تاکید کرد که سیستم مدیریت بیمارستان میلاد را می‌توان در سایر بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی اجرایی کرد و به‌طور کلی باید برای ارتقای کیفیت خدمات بیمارستان‌ها سیستم مدیریتی یکپارچه را اجرایی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز