خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان امداد و نجات خبر داد:

امدادرسانی به ۲۹ هزار هموطن گرفتار برف و کولاک/ اسکان اضطراری ۲ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۸۵۸

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: خدمات امدادی لازم به ۲۸ هزار و ۹۹۰ تن از متاثران ارائه شده است.

به گزارش ایلنا، شاهین فتحی با اعلام گزارش عملیات برف و کولاک از ششم تا ساعت ۶:۳۰، یازدهم  بهمن در کشور، افزود: ۲۴ استان آذربایجان شرقی وغربی، اصفهان، ایلام، البرز، اردبیل، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی و رضوی، خوزستان، زنجان، سمنان، فارس، قم، قزوین، گلستان، لرستان، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، مازندران، مرکزی و همدان از ششم تا نهم بهمن متاثر از برف و کولاک بوده است.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی در ۲۲۱ شهر، روستا و محور استان‌های درگیر در برف و کولاک ادامه دارد، عنوان کرد: بر این اساس ۲۸ هزار و ۹۹۰ تن از خدمات امدادی و یک هزار و ۹۷۰ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند و عملیات رهاسازی ۷ هزار و ۲۵۳ دستگاه خودرو از برف و کولاک نیز انجام شده است.

فتحی افزود: در این مدت ۱۲ تن از حوادث نجات یافته(ریز همن در سردشت)، ۴۹ تن به مراکز درمانی منتقل و ۸۳ تن سرپایی درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه در این امدادرسانی ها ۴۰۸ تیم عملیاتی شامل ۲ ‌هزار و ۲۳ امدادگر و نجاتگر مشارکت داشته‌اند، اظهار کرد: بر این اساس ۲ ‌هزار و ۱۷۰ تخته پتو، ۶۰۰ بسته غذایی، ۳۳۰ کیلوگرم خرما، ۱۳ هزار و ۱۰۰ قرص نان، ۱۳ ‌هزار و ۱۰۰ بطری آب معدنی میان متاثران توزیع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز