خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرکز تحقیقات امنیت پایدار سپاه پاسداران:

همه در ایجاد امنیت باید سهم خود را ادا کنند

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۵۱۹

فرمانده مرکز تحقیقات امنیت پایدار سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ایجاد امنیت تنها وظیفه پلیس نیست، اظهار کرد: همه در ایجاد امنیت باید سهم خود را ادا کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار رستگار پناه در همایش علم و امنیت ضمن بزرگداشت شهدای آتش‌نشان گفت:  امنیت تنها سخت‌افزار نیست؛ بلکه مجموعه‌ای از عوامل مختلف و درهم تنیده است، از نگاه اسلام نیز امنیت فردی و اجتماعی مورد تاکید است.

وی ادامه داد: اگر جامعه اسلامی امنیت می‌خواهد؛ برای رشد جامعه و انسان‌ها است، بنابراین اگر محدودیت ایجاد می‌شود، این محدودیت برای آن است که چیزی جلوی رشد و تعالی را نگیرد.

فرمانده مرکز تحقیقات امنیت پایدار سپاه با بیان اینکه امنیت از نگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری محصول ایمان، خداترسی و خدادوستی است، اظهار کرد: در این دیدگاه امنیت همگانی؛ محور سازندگی و آبادانی است و همه در برابر قانون برابر هستند.

سردار رستگارپناه ادامه داد: امروز نمی‌توانیم بگوییم که فقط پلیس باید امنیت را ایجاد کند، بلکه همه در ایجاد امنیت باید سهم خود را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه باید با بی‌بندوباری در شبکه‌های مجازی برخورد شود، افزود: دیدیم که در حادثه پلاسکو برخی در شبکه‌های مجازی به شایعه‌پراکنی پرداختند. چه مقرراتی برای برخورد با اینها در کشور وجود دارد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز