خبرگزاری کار ایران

نانوایان دارای روز ملی می شوند

تجلیل از 350 نانوا همزمان با به ثبت رسیدن روز نانوا

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۶۸۶

دبیر نخستین همایش و آیین تجلیل از نانوایان استان تهران، از ثبت روز ملی نانوا در تقویم کشور خبر داد و گفت: در این روز از 350 نانوا تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایلنا،مهدی ورقایی دبیر همایش نانوایان از برگزاری نخستین همایش و آیین تجلیل از نانوایان استان تهران خبر داد و گفت: از آنجا که موضوع کیفیت نان و پخت نان سالم برعهده نانوایی‌ها است  ،علاوه بر توجه به کیفیت پخت نان، تامین امنیت غذایی مردم درجهت سلامت و جلب رضایتمندی مشتریان مسولیت بزرگ اشتغال زایی جوانان را نیز برعهده دارند بنابراین برای بها دادن به این امر مهم بایستی توجه اساسی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تا به امروز هم از این افراد در تاریخ کشور اسمی به میان نیامده است بنابراین ما به بهانه این همایش پیشنهاد دادیم که برای نخستین بار در کشور روز ملی نانوا به ثبت برسد.

ورقایی همچنین افزود: در این همایش  350 نفر از طرف اتحادیه نانوایان تجلیل می‌شود به طوری که به نفر برتر  ماشین اهدا خواهد شد.

این همایش روز شنبه 18 دیماه  ساعت 19 در محل هتل المپیک برگزار خواهد شد.

همچنین در ابتدای برنامه نشستی خبری در خصوص اهداف این همایش و مشکلات  صنف نانوایان با حضور اصحاب رسانه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز