خبرگزاری کار ایران

خدمات شرکت واحد در مراسم تشییع پیکر شهدای پلاسکو

asdasd
کد خبر : ۴۵۳۴۰۹

شرکت واحداتوبوسرانی تهران اطلاعیه‌ای درباره خدمات این شرکت در مراسم تشییع پیکر شهدای پلاسکو صادر کرد.

به گزارش ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از آتش‌نشان و جانباختگان حادثه پلاسکو اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

جهت رفاه حال شرکت کنندگان محترم در مراسم تشییع پیکر شهداء و جانباختگان حادثه پلاسکو که در مورخه 11/11/95 از مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار میگردد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت از ساعت 6 صبح همان روز از محل های مشروحه زیر نسبت به انتقال شهروندان به محل برگزاری مراسم اقدام خواهد کرد:

سامانه یک اتوبوسرانی : چهارراه تهرانپارس- پایانه آزادی

سامانه دو اتوبوسرانی: پایانه خاوران – میدان خراسان- شهرک شهید بروجردی- 13 آبان ( پیروزی).

سامانه سه اتوبوسرانی: میدان رسالت – میدان تجریش – میدان نبوت - شهرک شهید محلاتی - فلکه اول و دوم تهرانپارس – جماران – لویزان - حکیمیه.

سامانه چهار اتوبوسرانی: میدان راه آهن – بازار دوم نازی آباد – ابوذر – جلیلی- خزانه بخارایی.

سامانه پنج اتوبوسرانی: میدان صادقیه - شهرک شهید باقری- اکباتان – میدان آذری- یافت آباد - شهرک ولیعصر - تهرانسر- خلیج فارس.

سامانه شش اتوبوسرانی: خانی آباد - پایانه شهید سروری- فلکه اول دولت آباد- پارکینگ شهرری.

لازم به ذکر است تعداد کافی اتوبوس در محل مصلی پیش بینی گردیده تا شرکت کنندگان را به بهشت زهرا(س) منتقل و در پایان مراسم نیز آنان را از قطعه 50 به مبادی اولیه بازگردانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز