خبرگزاری کار ایران

جست‌وجوی وجب به وجب امدادگران برای یافتن پیکرهای باقی مانده در زیر آوار

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۸۵

تلاش‌ها برای یافتن پیکرهای شهروندان مفقود شده در زیر آوار ساختمان پلاسکو همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا مستقر در محل پلاسکو، روز هشتم این حادثه در حالی به ساعات پایانی خود نزدیک می‌شود که ماموران آتش‌نشانی توانستند در مجموع پیکر ۱۴ آتش‌نشان و همچنین پیکر ۴ شهروندان مفقود شده را تاکنون خارج کنند و هنوز تلاش برای یافتن پیکرهای شهروندان مفقود شده و یک آتش‌نشان در زیر آوار ادامه دارد.

بنابر مشاهدات عینی قسمت‌های بسیاری در طبقات پایینی ساختمان پلاسکو کاملا تخلیه شده و آتش‌نشانان در حال تلاش برای تخلیه باقی آوار برجای مانده از ساختمان پلاسکو هستند.

همانطور که پیش‌تر مسئولان ستاد بحران درباره درجه بالا حرارت در قسمت‌های پایینی آوار باقی مانده از ساختمان پلاسکو گفته بودند، بیم آن می‌رود که پیکرهای باقی مانده در زیر آوار به دلیل حرارت از بین رفته باشند اما طبق سخنگوی مدیریت بحران و مدیرعامل آتش‌نشانی، ماموران در تلاش هستند وجب به وجب باقی مانده از آوار پلاسکو را برای کشف پیکرهای مفقودان جستجو کنند.

طبق مشاهدات عینی خبرنگار ایلنا، تقریبا در ضلع جنوب شرقی و همچنین جنوب غربی آوارها رو به اتمام است و تنها در ضلع شمال غربی و همچنین ضلع شمالی ساختمان پلاسکو مقداری آوار برای تخلیه برجای مانده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز