خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خبر داد:

راه‌اندازی خطوط جدید اتوبوس در مناطق 18 و 22

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۶۴۱

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: اکنون 3 هزار دستگاه اتوبوس در حال نوسازی است، اما شهر تهران به 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان سنندجی در مراسم راه‌اندازی 2 خط جدید اتوبوس به ناوگان اتوبوسی تهران در جمع خبرنگاران گفت: در تهران 3 هزار اتوبوس فرسوده با عمر 11 سال وجود دارد، این در حالی است که عمر فرسودگی در تهران 8 سال است.

وی با بیان اینکه تامین اتوبوس از دغدغه‌های شهرداری است، ادامه داد: نوسازی ناوگان اتوبوسی را از جنوب تهران آغاز کرده‌ و نسبت به راه‌اندازی دو خط اتوبوس را در جنوب تهران از پایانه فیاض‌بخش به جوادیه و از پایانه ابریشم به فیاض‌بخش اقدام کردیم.

سنندجی با تاکید براینکه 24 دستگاه اتوبوس وارد شده به منطقه 16 ساخت شرکت زامیار و دارای استاندارد بالا هستند، عنوان کرد: در حال حاضر 3 هزار دستگاه اتوبوس در حال نوسازی است، اما شهر تهران به 3 هزار دستگاه اتوبوس دیگر نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از انعقاد قرار داد 50 دستگاه اتوبوس خبرداد و عنوان کرد: این اتوبوس‌ها تا پایان سال جاری وارد مدار اتوبوسی خواهند شد و امیدوارم توان خودروسازان بالاتر رفته و تامین اعتبار لازم برای خرید دستگاه‌ها صورت بگیرد و بخش خصوصی نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشد.

وی با اشاره به انعقاد قرارداد برای  خرید 500 دستگاه اتوبوس گفت: هر اتوبوس تک‌کابین در تهران روزانه 7 هزار نفر را جا به‌جا می‌کند که این عدد در اتوبوس‌های دو کابین دو برابر خواهد شد.

سنندجی افزود: به زودی 2 خط دیگر اتوبوسی را در منطقه 22 و 3 خط را در منطقه 18 شهرداری تهران راه‌اندازی خواهیم کرد. همچنین راه‌اندازی یک خط اتوبوس برقی نیز در دستور کار شرکت واحد قرار گرفته است.

وی همچنین با اشاره به خط مطهری- شهید بهشتی اظهار کرد: جابه جایی 10 هزار مسافر به صورت روزانه در این خط کار بزرگی است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز