خبرگزاری کار ایران

رییس تیم جراحان دانش‌آموزان شین‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

بودجه لازم برای جراحی دانش‌آموزان شین‌آبادی تزریق نشده‌است

رییس تیم جراحان دانش‌آموزان شین‌آبادی از عدم تزریق بودجه لازم برای جراحی این دانش‌آموزان ابراز تاسف کرد.

محمد جواد فاطمی؛ رییس تیم جراحان دانش‌آموزان حادثه‌دیده شین‌آبادی در خصوص وضعیت این دانش‌آموزان، به خبرنگار ایلنا گفت: طبق گفته مسئولان وزارت بهداشت قرار بود؛ تجهیزاتی برای جراحی دانش‌آموزان شین‌آبادی فراهم شود تا این دانش‌آموزان در بیمارستان حضرت فاطمه(س) جراحی شوند و در غیر این صورت اعزام این دانش‌آموزان در دستور کار قرار می‌گرفت.

فاطمی با اشاره به آخرین پیگیری‌ها در خصوص مهیا کردن تجهیزات در بیمارستان حضرت فاطمه بیان کرد: دانش‌آموزان شین‌آبادی دائما توسط تیم پزشکی معاینه می‌شوند و وضعیت آنها خوب است، ولی متاسفانه بودجه لازم برای جراحی آنها تزریق نشده است.

وی در این خصوص ادامه داد: تجهیزات قرار است؛ برای جراحی این دانش‌آمزان حادثه‌دیده  آماده شود، ولی تاکنون خبری از بودجه‌ای که باید به این کار اختصاص می‌دادند و همچنین تجهیزات مورد نیاز برای جراحی نیست. ما نمی‌دانیم که این تجهیزات چه زمانی فراهم می‌شود. همه این عوامل به وزارت بهداشت بستگی دارد.

رییس تیم جراحان دانش‌آموزان شین‌آبادی در پاسخ به این سوال که بهتر است؛ این دانش‌آموزان  در ایران جراحی یا به خارج از کشور اعزام شوند، گفت: اگر تجهیزات عمل جراحی در داخل کشور تهیه شود، این دانش‌آموزان را خودمان در بهترین شرایط جراحی می‌کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: ان‌شاالله پیشگیری‌های لازم در مدارس صورت بگیرد تا در آینده هیچ دانش‌آموزی نسوزد.

کد خبر : ۴۴۲۶۲۹