خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر مطرح شد:

برخی افراد با موتور امورات زندگی خود را می‌گذرانند

عضو شورای شهر تهران گفت: مردم با ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان موتور می‌خرند، مسافرکشی می‌کنند و امورات خود را می‌گذرانند، اما عده‌ای به یکباره می‌گویند آنها را بسوزانیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی عضو شورای شهر تهران در سیصد و چهاردهمین جلسه شورای شهر تهران، اظهار داشت: امروز ساعت ها درباره بحث ترافیک در شهر صحبت شد اما آیا با تمام انتقادهایی که صورت گرفت، مشکلی از مردم حل می شود یا خیر؟

وی با اشاره به اینکه بحث ترافیک موضوعی است که باید با همکاری پلیس، شهرداری و شورا حل شود، افزود: برای پروژه ای با ۲۶۰ هزار مترمربع تنها ۳ هزار مترمربع پارکینگ در نظر گرفته شده بود که با اعتراض کمیسیون ماده ۵، متراژ پارکینگ این پروژه به ۹۰ هزار مترمربع افزایش یافت.

کاشانی ادامه داد: مردم با ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان موتور می خرند، مسافرکشی می کنند و امورات خود را می گذرانند اما عده ای به یکباره می گویند آنها را بسوزانیم.

عضو شورای شهر تهران بیان کرد: ما خودمان از چراغ گردان و خط ویژه استفاده می کنیم و نمی دانیم مردم چه مشکلاتی دارند. کدام قانون می گوید که ما می توانیم با چراغ گردان تردد کنیم؟

وی اضافه کرد: اگر یک مامور پلیس اجازه تردد به مسوولان را ندهد بلافاصله گوشی تلفن را برمی‌داریم با مسوولان مختلف تماس می‌گیریم تا وی توبیخ شود و حالا می‌خواهیم صرفنظر از رفتار خودمان، درخصوص حل ترافیک صحبت کرده و پلیس را مقصر می‌دانیم در حالی که پلیس نیز مقصر نیست.

حقانی دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در موضوع بحث ترافیک پلیس مظلوم واقع شده است، گفت: ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای دوربین ها در نظر گرفته ایم درحالی که می شد این اعتبار را برای مترو هزینه کنیم.

حقانی خطاب به چمران اضافه کرد: به نظرم پشت قضیه منع شماره گذاری موتورهای بنزینی رانت وجود دارد.

کد خبر : ۴۳۹۸۰۰