خبرگزاری کار ایران

توصیه های آیت‌الله علوی گرگانی به وزیر بهداشت

آیت الله علوی گرگانی گفت: برنامه ششم توسعه باید به گونه‌ای باشد که اعتبار برای وزارت بهداشت بیشتر باشد زیرا نیاز جامعه در این زمینه بسیار زیاد است.

به گزارش ایلنا، آیت الله علوی گرگانی عصر امروز در دیدار  دکتر هاشمی وزیر بهداشت با اشاره به افتتاح بیمارستان فرقانی در قم گفت: من با مرحوم فرقانی در ارتباط بودم و او انسان فوق العاده با محبت و شریفی بودند.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه گفت: بنده به مرحوم فرقانی پیشنهاد کردم که یک باقی الصالحات برای خود بگذارید و ایشان یک مسجد احداث کرد و از سوی دیگر بنای احداث بیمارستان را گذاشت که سبب خیر شد.

این مرجع عالیقدر در ادامه ابراز امیدواری کرد که سایر بیمارستان های کشور نیز مانند بیمارستان فرقانی راه اندازی شوند و در اختیار مردم قرار گیرند.

وی همچنین به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: این برنامه باید به گونه ای باشد که اعتبار برای وزارت بهداشت بیشتر باشد زیرا نیاز جامعه ما در این زمینه بسیار زیاد است.

آیت الله علوی گرگانی ضمن تشکر و تقدیر از وزیر بهداشت به دلیل اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت: امیدواریم این طرح در آینده هم ادامه یابد و نباید اقداماتی انجام شود که تمام این خدمات زیر سوال برود.

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: باید صبور باشید و تلاش کنید تا اگر مشکلی نیز در کارها وجود دارد برطرف کنید؛ در مسیر راه موانع وجود دارد و باید در راستای رفع این موانع بکوشیم.

این مرجع تقلید گفت: سلام ما را به رییس جمهور برسانید؛ امید ما این است که این دولت موفق باشد تا بتواند مشکلات مردم را برطرف سازد.

وی در پایان با اشاره به مشکلات مردم گفت: نوع برخوردهای جامعه پزشکی مهم است؛ ضمن اینکه باید هزینه ها  به حدی باشد که به مردم فشار نیاید.

کد خبر : ۴۳۹۶۰۱