خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی غرب استان تهران:

اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان تحقق پیدا می‌کند

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به رابطه مستقیم اعتماد و مشارکت شهروندان با احساس امنیت گفت: زمانی که اعتماد مردم به پلیس و همچنین مشارکت عمومی در برقراری و حفظ امنیت افزایش یابد، نشان از احساس امنیت مطلوب در جامعه دارد.

به گزارش ایلنا،  سردار محسن خانچرلی در جمع فرماندهان و رؤسای پلیس های تخصصی رعایت حقوق شهروندی در ماموریت های نیروی انتظامی، برخورد و تعامل مناسب با مردم در چارچوب قانون و فرامین مقام معظم فرماندهی کل قوا را مورد تاکید قرار داد و بالا بردن اطلاعات و آگاهی، استفاده از تجهیزات مناسب و بر اساس تکنولوژی های روز را اساس اقتدار پلیس دانست.

وی افزود: رفتار شایسته ماموران انتظامی، اعتماد مردم به پلیس را افزایش می دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان، تحقق پیدا می کند.

وی  ارتقاء کیفی منزلت اجتماعی پلیس را در سایه خدمت به مردم دانست و افزود: غلبه بر نفس از سوی ماموران انتظامی باعث کسب عزت می شود و در سایه همین خدمت صادقانه است که خداوند به انسان عزت می دهد و کسب این عزت از توفقیات الهی است.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران تصریح کرد: برنامه ریزی منظم و هدفمند، مهمترین ابزار بهبود خدمت رسانی به شهروندان است.

سردار خانچرلی با توصیه به بهره‌مندی کامل از زمان مدیریت و مسئولیت برای خدمت شایسته به عموم مردم، افزود: زمان به سرعت می گذرد ، پس تا زمانی که فرصت خدمتگزاری داریم آن را غنیمت بشماریم که خدمتگزاری و برقراری امنیت، از با ارزشترین فعالیت ها به شمار می رود.

وی با اشاره به رابطه مستقیم اعتماد و مشارکت شهروندان با احساس امنیت خاطرنشان کرد: زمانی که اعتماد مردم به پلیس و همچنین مشارکت عمومی در برقراری و حفظ امنیت افزایش یابد، نشان از احساس امنیت مطلوب در جامعه دارد.

براساس گزارش سایت پلیس، فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: مردم از پلیس، امنیت و احساس امنیت می خواهند و نیروی انتظامی باید این انتظار و مطالبه به حق مردم را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

کد خبر : ۴۳۸۴۷۶