خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک روسای دو جمعیت ملی؛

امضای یادداشت تفاهم همکاری هلال‌احمر ایران و قرقیزستان

asdasd
کد خبر : ۴۳۵۷۳۸

جمعیت‌های هلال ‌احمر ایران و قرقیزستان در زمینه‌های مختلف امدادی و آموزشی یادداشت تفاهم همکاری به امضا رساندند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛  آقایان سید امیرمحسن ضیائی، رئیس جمعیت هلال احمر ایران و عظمت بایالینوف، رئیس جمعیت هلال احمر قرقیزستان، در تهران برگزار شد، در زمینه‌های کمک‌رسانی در حوادث در مناطق آسیب‌دیده، همکاری و برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه توان افزایی، تبادل تجربیات در حوزه آموزش و عملیات مشترک، همکاری در برگزاری کنفرانس‌ها و کارگاههای آموزشی، همکاری با فدراسیون بین‌المللی در نشست‌ها و گردهمایی‌های بین‌المللی در اقدامات مشترک هیئت حاکمه فدراسیون، یادداشت تفاهم همکاری امضا کردند.

در این دیدار، دکتر ضیائی با یادآوری کمک‌های غذایی و دارویی هلال احمر ایران به قرقیزستان در گذشته،آمادگی این جمعیت را برای همکاری‌های آتی اعلام کرد.

آقای عظمت بایالینوف، رئیس هلال احمر قرقیزستان که در پاسخ به پیام تبریک رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان به مناسبت انتصاب وی به این سمت، خواستار سفر رئیس جمعیت هلال احمر ایران و بازدید از فعالیت‌های هلال احمر کشورمان شده بود، در این دیدار هلال احمر ایران را از بزرگترین جمعیت‌های دنیا دانست و تصریح کرد هلال احمر قرقیزستان برای آغاز و توسعه همکاری‌ها آمادگی دارد.

لازم به ذکر است که رئیس هلال احمر قرقیزستان در مدت اقامت خود در ایران از معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، سازمان‌های امدادونجات، داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر، صنایع نساجی هلال، پایگاه امدادونجات چیتگر، موسسه آموزش عالی جمعی هلال احمر بازدید می‌کند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز