خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

گام‌های موثری در اجرای طرح‌های امنیت اخلاقی و اجتماعی برداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۴۱۰

فرمانده ناجا با بیان اینکه هیچ نقطه پنهان وغیر آشکاری از منظر مردم نداریم، گفت: کار گروه‌هایی در خصوص عملیاتی کردن پیشنهادات و انتقادات سازنده مردم تشکیل داده‌ایم.

به گزارش ایلنا، سردار" حسین اشتری" در صبحگاه مشترک در ستاد فرماندهی ناجا با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم الحرام ؛ ماه عزاداری سید و سالار شهیدان آقا ابا عبدالله الحسین (ع) و اصحاب با وفایش اظهارکرد: ان شاء الله بتوانیم در ماه محرم باهمکاری هیئت های مذهبی و مردم با نظم و امنیت مراسم  های باشکوه عزاداری را در کشور برگزار کنیم.

وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت زحمات کارکنان خدوم ناجا در سراسر کشور افزود: از خانواده های محترم همکارانم تشکر می کنم . هفته ناجا یادآور رشادت ها ، زحمات، ایثارگری و از جان گذشتگی نیروهای جان برکف انتظامی کشور است.

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید در دوران دفاع مقدس و پس از آن در راستای تأمین و توسعه نظم و امنیت و آرامش و آسایش تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی اشاره کرد: بیش از 20 هزار جانباز و معلول نیز حین خدمت در عرصه تأمین نظم و امنیت به این درجه عزیز و رفیع نائل شدند.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در تمام ایام ( تعطیل و غیرتعطیل) مشغول خدمتگزاری است و خدمت به مردم بالاترین افتخار برای کارکنان نیروی انتظامی است.

وی تأکید کرد: کارکنان ناجا سربازی ولایت و خدمتگزاری به مردم را توفیق و افتخاری بزرگ می دانند و باید قدردان این خدمتگزاران باشیم.

سردار اشتری بیان کرد: در تلاشیم در هفته ناجا با توان بیشتری به شهروندان خدمت کنیم و در مراکز خدمات انتظامی با روحیه بالاتر ، نشاط بیشتر و توان بیشتر خدمات مضاعف ارائه کنیم.

فرمانده ناجا اضافه کرد: در هفته ناجا باید ارتباط با مردم ، نخبگان و برگزیدگان بیشتر شود و بحمداله این اقدام صورت گرفته و ادامه خواهد داشت.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری خاطر نشان کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری باید "یار مهربان" مردم باشیم و مردم عزیز با حضور در مراکز انتظامی احساس آرامش کنند و این یار مهربان را همیشه در کنار خود ببینند .

وی تأکید کرد: ارتباط با علما ، مراجع معظم تقلید ، دانشگاهیان ، دانشجویان و  اقشار مختلف مردم در این ایام باید ارتقاء یابد و ذخیره ای برای یک سال کاری نیروی انتظامی باشد.

سردار اشتری مطرح کرد: از آنجایی که اقدامات و مأموریت های ناجا در منظر عموم و مردم است ، شهروندان می توانند به خوبی بر عملکرد ناجا قضاوت داشته باشند.

وی تأکید کرد: هیچ نقطه پنهان و غیر آشکاری از منظر مردم نداریم و نیروهای ما در طول شبانه روز در دید و قضاوت شهروندان هستند .

سردار اشتری خاطر نشان کرد: امروز پیام هایی از طریق مردم در تماس با سامانه 197 به نیروهای ناجا ارسال می شود. که تقدیر و تشکر و هر چه که هست همگی واقعی هستند و خداوند را شاکریم که مورد محبت مردم قرار گرفته ایم.

وی افزود: البته شهروندان پیشنهادات و انتقادات سازنده نیز داشته اند که با تشکیل کارگروه هایی به دنبال این هستیم که پیشنهادات و انتقادات را در قالب دستورالعمل ها و ابلاغیه ها عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: بحمداله ارتباط ناجا با مردم مستمر است و از این تریبون از مردم تقدیر می کنم و درخواست دارم فرزندان خود در ناجا را با راهنمایی های خود یاری کنند.

سردار اشتری بیان کرد: مردم باید احساس پشتیبانی از کارکنان ناجا داشته باشند که بحمداله این مهم اتفاق افتاده است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های ما در هفته ناجا تقویت بنیه انتظامی و حرفه ای است که بحمداله از مرزها گرفته تا نقطه شهرها و روستاها همکاران من مشغول ارتقاء و تقویت توان انتظامی هستند.

وی گفت: معتقدیم پلیس باید حرفه ای باشد و سال های گذشته پلیس در این مسیر حرکت کرده است و با گذشت زمان پلیس حرفه ای تر و تخصصی تر شده است.

فرمانده ناجا بیان کرد: با توجه به پیچیدگی جرایم پلیس باید با مجهز شدن به دانش و تجهیزات به روز آماده خنثی سازی توطئه ها و برخورد با جرایم باشد  که خوشبختانه این مهم نیز در حال تحقق است.

وی با اشاره به راه اندازی قرارگاه جهادی آموزش و تربیت گفت: اقدامات خوبی در حوزه آموزش صورت گرفته و مصمم هستیم این روند ادامه داشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد: یکی از وظایف مهم ناجا تأمین و ارتقاء نظم و امنیت و آسایش مردم است که با لطف الهی ، برکت خون شهدا ، هدایت و تدابیر مقام معظم رهبری ، انسجام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و هوشیاری مردم امنیت مثال زدنی داریم.

سردار اشتری تأکید کرد: امروز بالاترین نعمت یعنی امنیت در کشور حاکم است و تا پای جان از این امنیت حراست و پاسداری می کنیم .

فرمانده ناجا بیان کرد: نیروی انتظامی در راستای پاسداشت امنیت خدمات ارزنده ای داشته است و نشان این ادعا شهدایی است که در عرصه نظم و امنیت هر روز و هر ماه تقدیم می کند.

وی با اشاره به وجود برخی ناامنی ها در منطقه تأکید کرد: باید به خوبی و با هوشیاری از امنیت مثال زدنی کشور صیانت کنیم.

سردار اشتری تأکید کرد: کوچک ترین تحرک و توطئه دشمن رصد می شود و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی هوشیار و آماده باش فعالیت می کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا توفیقات خوبی حاصل شده است. که ان شاء الله با برنامه ریزی بهتر و کامل تر بتوانیم این روند را بهبود بخشیم.

عالی ترین مقام انتظامی کشور تأکید کرد: نیروی انتظامی در اجرای طرح های امنیت اخلاقی و اجتماعی گام های موثری را برداشته و همکارانم با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی توانسته اند در مقابل بی نظمی و بی قانونی ها بایستند.

وی گفت: امیدوارم که بتوانیم سربازی خوب و فداکار برای رهبر و مردم عزیزمان باشیم و رضایت مردم که بالاترین سرمایه ناجا است را ارتقاء بخشیم.

وی ادامه داد: امروز اعتماد مردم به ناجا بالاترین سرمایه برای ما است و ان شاء الله بتوانیم به یاری خداوند ، همت همکاران و کمک دولت مردان بخشی از مشکلات معیشتی کارکنان را حل کنیم .

وی گفت: بر ما است که قدر دان زحمات کارکنان باشیم و در این زمینه هم برنامه هایی داریم و با توفیق الهی گام های موثری نیز برداشته شده است.

گفتنی است، پیش از سخنان فرمانده ناجا از خانواده های شهدا و  جانبازان تجلیل و به برخی از فرماندهان درجه ترفیع اهداء شد.

یادآور می شود پس از سخنرانی فرمانده ناجا یگان های انتظامی از مقابل جایگاه رژه رفتند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز