خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

هر چه سریعتر تکلیف پرونده املاک مشخص شود

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۸۷۷

عضو شورا ی اسلامی شهر تهران گفت: برای جلوگیری از این فضای تهمت زنی و پرونده سازی باید هر چه سریعتر تکلیف پرونده مالی در شهرداری روشن شود و تا زمانی که نهایی نشده از تهمت زدن و مصاحبه علیه هم بپرهیزیم.

به گزارش ایلنا، احمد مسجد جامعی در دویست و هشتاد و هشتمین جلسه شورا با اشاره به حواشی چند روز اخیر،گفت : من پیشتر ها هم گفته بودم که دفاع از حیثیت یک عضو شورا دفاع از حیثیت جمعی ما است و در این زمینه باید هیات رییسه قبل از همه ورود کند .

وی ادامه داد:این نباید باعث شود که حق اعتراض و تذکر از عضو شورا سلب شود چرا که تذکر یکی از روش های اعضای شورا برای ادای حق نمایندگی شان است .

مسجد جامعی افزود : با گزارش مسائل مالی شهرداری بسیاری از این پرونده سازی ها و تهمت زنی آغاز شد که البته برخی از این پرونده سازی ها هم جعلی بود و من معتقدم که هیات رییسه دقیقا از همین جا باید ورود می کرد .

وی در ادامه با اشاره به موضوع بر خورد با سایت ها و رسانه ها ، گفت : من نظرم این نبوده و نیست که با سایت خبری برخورد و تعطیل شود. ما هیچ گاه قائل به این نیستیم که با جریان آزاد اطلاعات برخورد کنیم.

این عضو شورا افزود : متاسفانه در حال حاضر زاویه نگاه ها در شورا نسبت به یکدیگر عو ض شده و باید این طرز نگاه ها اصلاح شود ، باید در این یکساله از حیثیت شورا ، جریان آزاد اطلاعات و اطلاع رسانی دفاع کنیم و این امر هم یک نقطه شروعی دارد که همان گزارش مالی شهرداری است و من پیشنهاد می دهم در این فضا که پرونده سازی ها و تهمت ها رواج یافته برای پیشگیری از آن هر چه سریعتر تکلیف پرونده مالی شهرداری مشخص شود .

مسجد جامعی یاد آور شد : تا زمانی که تکلیف این پرونده نهایی نشده از تهمت زدن و مصاحبه علیه هم بپرهیزیم و در این شرایط هیات رییسه شورا باید به سخن اعضا توجه کند .

مسجد جامعی در خاتمه افزود : دفاع از حقوق رسانه ها و دفاع از آرای مردم جز وظایف ذاتی ما است که باید به آن عمل کنیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز