خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان:

هر دانشجو وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شود، شغل تضمین شده دارد

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هر دانشجو وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شود شغل تضمین شده دارد و حضور دانشگاه فرهنگیان در هر منطقه به معنای ایجاد اشتغال است چون هر ورودی به آموزش و پرورش باید از مسیر این دانشگاه باشد.

به گزارش ایلنا، تاجیک اسماعیلی در نشست کمیته استانی هیئت امنا دانشگاه فرهنگیان هرمزگان با بیان اینکه حاکمیتی بودن بحث آموزش در کشور ایجاب می کند به دانشگاه فرهنگیان نگاه ویژه ای شود، عنوان کرد: براساس تحلیل های ما دانشگاه فرهنگیان استان هرمزگان می تواند قطب آموزشی این دانشگاه در جنوب کشور باشد که نمونه این دانشگاه ها را در شمال کشور در بابلسر و در شرق کشور در خراسان رضوی داریم و برای ایامی از سال این منطقه از جنوب کشور می‌تواند مورد تاکید باشد.

وی افزود: در زمینه تدوین رویه ها و برنامه ریزی های علمی، فرهنگی و آموزشی و بازنگری موارد درسی کارهای نتیجه بخشی را در دانشگاه فرهنگیان انجام داده‌ایم.

قائم مقام دانشگاه فرهنگیان کشور تصریح کرد: بخش دیگری از کار دانشگاه فرهنگیان نیز برون بخشی است که به انسجام و هویت دانشگاه در استان و منطقه کمک می کند و انتظار می‌رود در این جهت در استان هرمزگان قدم های خوبی برداریم.

کد خبر : ۳۹۵۳۴۶