خبرگزاری کار ایران

آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی 7 مرداد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۱۰۲

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری سی امین دوره آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی در روز پنجشنبه، هفتم مرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، سعید عسگری با تشریح اقدامات انجام شده و مراحل اجرایی برگزاری سی امین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی افزود: این آزمون در 9 حوزه انتخابیه راس ساعت 9 صبح برگزار می شود.

وی اظهار کرد: در این آزمون 2 هزار و 58 داوطلب شامل یک هزار و 246 زن و 812 مرد در حوزه های انتخابیه اصفهان، بابل، تبریز، شیراز، مشهد، کرمان، یزد، همدان و تهران ، رقابت می کنند.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی خاطر نشان کرد: مراحل اجرایی برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی سال 95 مشتمل بر ضرایب و بودجه بندی سوالات، تراز نمرات و شرایط کلی شرکت در آزمون در تاریخ اول مهر 94 در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی درج و منابع آزمون نیز پس از نهایی شدن در تاریخ 20 آبان 94 به اطلاع داوطلبان رسانده شد.

وی افزود: همچنین دفترچه راهنمای آزمون شامل اطلاعات مربوط به نحوه برگزاری آزمون، مدارک مورد نیاز و سهمیه ها به انضمام فایل پاسخ به سوالات رایج داوطلبان و قانون نحوه پذیرش در سهمیه بومی مصوب مجلس محترم شورای اسلامی در تاریخ چهارم اسفند 1394در سایت سنجش آموزش پزشکی اطلاع رسانی شد.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی و تخصصی به طراحی سوالات آزمون دستیاری دندانپزشکی با حضور اعضای هیات ممتحنه اشاره کرد و گفت: هیات هفت نفره منتخب وزیر بهداشت وظیفه نظارت بر حسن اجرای جلسات طراحی سوالات و برگزاری آزمون را به عهده دارند.

عسگری ادامه داد: اطلاعات تکمیلی از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir به داوطلبان اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز