خبرگزاری کار ایران

نشست اعضای فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با مولاوردی

asdasd
کد خبر : ۳۹۴۴۲۱

نشست مشترکی میان نمایندگان عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با شهیندخت مولاوردی معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در این نشست مشترک گفت: مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری های اجتماعی به عنوان اولویت اصلی این معاونت در حوزه زنان و خانواده است.

شهیندخت مولاوردی در جریان این نشست، ضمن تشریح اقدامات و برنامه های در دست اقدام این معاونت در قالب برنامه های پنجم و ششم توسعه، مقابله با آسیب های اجتماعی و تدوین و اجرای بسته های حمایتی از زنان و خانواده را از اولویت های این معاونت عنوان کرد و افزود: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برای همکاری و تعامل مستمر با مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد.

پروانه سلحشوری رییس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز با تاکید بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده، اولویت این فراکسیون را پرداختن به آسیب های اجتماعی بخصوص حمایت از زنان بدسرپرست، سرپرست خانوار و زنان زندانی و خانواده های زندانیان با استفاده از تمامی ظرفیت ها عنوان کرد.

وی همچنین با اعلام فعال کردن «کمیته سیاسی و امور بین الملل» فراکسیون زنان، هدف از این تصمیم را پیگیری مطالبات سیاسی زنان در کشور و نیز حضور فعال تر و سازنده تر آنان در عرصه های بین المللی عنوان کرد.

سلحشوری اهمیت همکاری و هماهنگی میان مجلس و دولت را در رفع مشکلات و کاهش آسیب های اجتماعی یادآور شد و لوایح دولت در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی و حمایت از زنان از جمله موضوع بیمه زنان و مشاغل خانگی را در راستای اهداف و اولویت های فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی دانست.

بنابر اعلام معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری، در دیدار هیات رییسه فراکسیون زنان و معاونت امور زنان و خانواده بر ضرورت تعامل و هم افزایی دو قوه در پیگیری و حل مسایل و مشکلات حوزه زنان و خانواده تاکید شد.

این نشست با حضور طیبه سیاوشی نائب رئیس و فاطمه سعیدی و حمیده زرآبادی اعضای فراکسیون زنان و همچنین معاونان و مدیران معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در محل معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار شد.

در پایان جلسه دو طرف بر تشکیل ماهانه نشست های مشترک توافق کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز