خبرگزاری کار ایران

تندگویان مطرح کرد؛

سامانه پرداخت هزینه تلفن دچار مشکل شده است

asdasd
کد خبر : ۳۹۲۱۳۰

یک عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه سامانه ۱۸۱۸ دچار مشکل شده است، گفت: دفا‌تر مخابرات در پاسخ به اعتراض شهروندان گفته‌اند؛ چون رسیدی نیامده باید هزینه تلفن را دوباره پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی تندگویان با اشاره به نمایشگاه شهر آفتاب گفت: تا افتتاح این نمایشگاه و راه‌اندازی متروی آن هزار و پانصد میلیارد تومان هزینه کردیم. آیا به این میزان هزینه کرده‌ایم که از آن تنها برای چند روز برای برگزاری نمایشگاه کتاب استفاده کنیم؟

وی با بیان اینکه طی این مدت دو تا سه نمایشگاه در شهر آفتاب برگزار می‌شد اظهار کرد: شهر آفتاب هزینه داشته و باید حقوق پرسنل آن پرداخت شود، لذا پیشنهاد می‌کنم کمیسیون فرهنگی و اجتماعی طرحی را تحت عنوان شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه بیاورد که در آن جدول نمایشگاهی را تثبیت کند و چنانچه مدتی شهر آفتاب خالی بماند بتوانیم در خصوص آن بازخواست کنیم زیرا نمی‌توانیم این فضا را خالی بگذاریم.

وی با اشاره به موضوع سایت‌ها و شبکه‌های مجازی اظهار کرد: حرکت به سمت فیلتر کردن سایت‌ها چه فایده‌ای دارد وقتی روزانه ده تا بیست سایت خبری مثل قارچ سر بلند کرده و اخبار دروغ منتشر می‌کنند.

وی با بیان اینکه البته سایت‌های خوب هم وجود دارند ادامه داد: در حال حاضر قسمتی از زمان مسئولان صرف راستی‌نمایی اخبار دروغ می‌شود.

این عضو شورای شهر با اشاره به وجود سایتی تحت عنوان شورا آنلاین گفت: ما هنوز نمی‌دانیم آیا این سایت متعلق به شورا است یا خیر. اگر متعلق به شورا نیست آیا نمی‌توانیم در این خصوص اقدامی قانونی انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: بیشتر اخبار این سایت دعوا میان اعضای شورا است که چهره بدی از شورا به نمایش می‌گذارد.

تذکر دیگر تندگویان مربوط به اداره مخابرات بود و در این باره اظهار کرد: مدتی است مخابرات کشور و استان تهران بندهایی را به قبوض تلفن‌های همراه و ثابت اضافه کرده و براساس آن از مردم پول دریافت می‌کنند در حالی که اطلاع‌رسانی مناسبی در این باره وجود نداشته و ناگهان رقم بالایی در این قبوض تعیین می‌شود که مردم باید پرداخت کنند.

این عضو شورای شهر همچنین به مشکل سایت پرداخت یارانه‌ای پول تلفن ۱۸۱۸ اشاره کرد و گفت: مردم از طریق این سامانه هزینه تلفن خود را پرداخت می‌کنند در حالی که مبلغ مورد نظر از حساب آن‌ها کم می‌شود و رسید مخابرات برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

وی ادامه داد: مردمی که به دفا‌تر مخابرات مراجعه کردند با این پاسخ مواجه شدند که چون رسیدی صادر نشده باید مبلغ را دوباره پرداخت کنند لذا ضروری است مخابرات ضمن عذرخواهی از مردم از اخذ دوباره مبالغ خودداری کنند.

در ادامه مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر خاطرنشان کرد: سایتی به نام شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد و هر سایت دیگری با هر نام هیچ ارتباطی با این نهاد ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز