خبرگزاری کار ایران

شاکری تاکید کرد:

ضرورت تعیین‌تکلیف راه آهن تهران ـ تبریز و تهران - اهواز

asdasd
کد خبر : ۳۸۹۷۴۸

رییس کمیته فرهنگی شورای شهر تهران خواستار تعیین مهلت مقرر برای تعیین تکلیف راه آهن تهران ـ تبریز و تهران - اهواز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در جریان دویست و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران و پس از استماع گزارش مدیرعامل شرکت راه آهن و معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران درباره پروژه انتقال خط آهن تهران ـ تبریز به زیر زمین، گفت: مساله توسعه نیافتگی مناطق 17 و 18 یکی از اولویت های مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

شاکری به بازدید خود از این منطقه اشاره کرد و با بیان اینکه بافت فشرده و ریزدانه مسکونی در این مناطق یکی از عواملی است که مشکلات اجتماعی گوناگونی به دنبال خود داشته است، افزود: برخی از آسیب دیدگان اجتماعی در این منطقه روشنایی معابر را از بین می برند و اموال عمومی را سرقت می کنند. به گفته اهالی در این نقطه حتی نیوجرسی ها را منهدم می کنند.

وی با بیان اینکه لاینحل ماندن موضوع انتقال خط آهن به زیر زمین پس از سال ها، باید به طور جدی در دستور کار قرار گیرد و حل و فصل شود، تاکید کرد: در جریان این موضوع خلاء مدیریت یکپارچه شهری کاملا محسوس است و اگر این مدیریت محقق شده بود، شاید نیازی به برگزاری چنین جلسه ای برای حل و فصل مساله خط آهن نبود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز