خبرگزاری کار ایران

مجتبی شاکری:

وضعیت محله هرندی غمناک است

asdasd
کد خبر : ۳۱۳۱۶۸

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران با همکاری شورا کارهایی را برای تغییر رفتار‌ها در این محله طراحی کرده است که این نخستین تجربه‌ای است که ما برای علاج ناهنجاری اجتماعی به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی شاکری در تذکر پیش از دستور امروز خود گفت: توفیق شد چندی پیش از محله هرندی بازدیدی داشته باشیم و آنطور که مشاهده شد کارهای انجام شده در این محله بسیار بزرگ بوده است.

وی با اشاره به اینکه طبق توصیف وضعیت هرندی نشان دهنده این است که می‌خواهیم کاری انجام دهیم که بسیار بزرگ است، ادامه داد: متاسفانه وضعیت این محل غمناک است و خوشبختانه شهرداری تهران با همکاری شورا کارهایی را برای تغییر رفتار‌ها در این محله طراحی کرده است که این نخستین تجربه‌ای است که ما برای علاج ناهنجاری اجتماعی به کار خواهیم گرفت.

رئیس کمیته فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: در گذشته کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران مصوبه‌ای را برای مدارس هیات امنایی داشته است که در قالب آن شهرداری تهران بودجه‌هایی را در اختیار مدارس هیات امنایی قرار می‌دهد که بایستی این هزینه‌ها مصوبه شورای شهر تهران را داشته باشد و در واقع مصوبه کمیسیون ملاک نیست.

شاکری تصریح کرد: این تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و شهرداری شهرداری تهران از آن نوع تفاهم‌نامه‌هایی است که به مصوبه شورا نیاز دارد زیرا هزینه ریالی در بر دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز