خبرگزاری کار ایران

روز قدس؛ روز فریاد علیه ظلم/

وزیر کشور: پیام راهپیمایی روز قدس، پیروزی بر ظلم و ظالم است

asdasd
کد خبر : ۳۸۶۱۳۰

وزیر کشور در جریان راهپیمای روز قدس گفت: قطعاً با حضور فعال و همدلانه مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه، موثر و البته حساس خواهیم بود.

عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: دفاع از مظلومان تکلیف همگی ما و از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و به ویژه دفاع از مردم مظلوم فلسطین که کشورشان مورد غصب رژیم صهیونیستی قرار گرفته، اولویت دارد.

او حضور پرشور مردم را در این راهپیمایی نشان‌دهنده وحدت و همدلی دانست و گفت: پیام حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این است که با مقاومت و استقامت می‌توانیم بر هر ظلم و ظالمی پیروز شویم.

وزیر کشور در پاسخ به سوال دیگری درباره نقش و تاثیر حضور همدلانه مردم در برگزاری انتخابات سال آینده و در شرایطی که جوسازی‌های رسانه‌ای با محوریت فیش‌های حقوقی به اوج خود رسیده است یادآور شد: برگزاری انتخابات مقوله بسیار مهمی است و مردم همیشه در تمامی صحنه‌های مشارکت به صورت فعال حضور یافتند.

رحمانی فضلی در پایان خاطرنشان کرد: قطعاً سال آینده نیز با حضور فعال و همدلانه مردم، شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه، موثر و البته حساس خواهیم بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز