خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران به ایلنا خبر داد:

پیشنهاد افزایش ۱۵ درصدی نرخ سرویس مدارس/ تعیین تکلیف نهایی تا هفته آینده

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۳۷۶

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران گفت: در لایحه تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس، نرخ افزایش ۱۵ درصدی پیشنهاد شده است که تا این موضوع در کمیسیون حمل و نقل بررسی نشود؛ میزان افزوده شده قطعی نیست.

اقبال شاکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص نرخ کرایه سرویس‌های مدارس در سال جدید گفت: لایحه‌ای تحت عنوان  لایحه تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس به شورا و از آنجا به کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک برای بررسی ارجاع شده است و ظرف هفته دیگر بررسی آن در کمیسیون به پایان رسیده و برای رای‌گیری به شورا آورده می‌شود.

وی با بیان اینکه  براساس روال سال‌های گذشته درصدی به هزینه این سرویس‌ها اضافه می‌شود که هنوز این میزان مشخص نشده است، افزود: در این لایحه نرخ افزایش 15 درصدی پیشنهاد شده است که تا این موضوع در کمیسیون حمل و نقل بررسی نشود، میزان افزوده شده قطعی نیست.

شاکری با اشاره به اینکه براساس گزارش آموزش و پرورش تنها  10 درصد دانش‌آموزان، متقاضی استفاده از سرویس‌های مدارس هستند، اظهار کرد: این سرویس‌ها به لحاظ هزینه‌ وکیفیت به شدت تحت نظر قرار دارند. شرکت تاکسیرانی شهر تهران مجوز را صادر می‌کند و صلاحیت راننده و امن بودن سرویس برای ما از هزینه‌ها مهم‌تر است، چرا که  دانش‌آموزان باید از سرویس‌های امن و سالم استفاده کنند.

رئیس کمیته عمران شورای شهر با تاکید بر رضایت نمایندگان آموزش و پروش از قیمت‌‌های ارائه شده طی سال‌های گذشته، عنوان کرد: ما برای تصمیم‌گیری مجدد در خصوص هزینه ‌سرویس‌ها از آنان دعوت خواهیم کرد که در جلسه کمیسیون حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: هر سال مبلغی نزدیک به نرخ تورم به هزینه‌ سرویس مدارس اضافه می‌شود که این موضوع مربوط به بخش خصوصی است نه بخش دولتی و شرایط باید به گونه‌ای باشد که این افراد هم  بتوانند؛ هزینه‌هایشان را پوشش دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز