خبرگزاری کار ایران

تاکید بر ساماندهی و ایجاد مراکز نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر

asdasd
کد خبر : ۳۸۳۴۷۸

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: ساماندهی و ایجاد مراکز نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر از اولویت بسزایی برخوردار است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار محمد مسعود زاهدیان، در پاسخ به چرایی بازگشت معتادان متجاهر به محله هرندی " اظهار کرد: ساماندهی معتادان متجاهر به عنوان اقدامی برخاسته از متن قانون در راستای پاکسازی محلات، توسعه سلامت، امنیت و انتظام اجتماعی مورد مطالبه جدی مردم ، مسئولان و در رأس آن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

وی افزود : نیروی انتظامی به عنوان یکی از ارکان عملیاتی در این زمینه به همراه دیگر دستگاه های متولی نظیر قوه قضائیه، بهزیستی، شهرداری و ... در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر ورود کرد.

رئیس پلیس مبارزه بامواد مخدر ناجا بیان کرد : پاکسازی محله ای همچون " هرندی" از وجود معتادان متجاهر، اقدام اولیه بوده و بایستی با مداخله موثر متولیان حوزه "درمان و بازتوانی" اثربخشی آن را تضمین کرد، که متأسفانه عدم امکانات لازم و بستر مساعد در این خصوص یکی از مشکلات جدی ساماندهی موثر پیرامون معضل معتادین متجاهر است.

وی خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی بارها اعلام کرده که در کسری از هفته قادر به جمع آوری معتادان متجاهر است و در این راستا نیز اقدامات لازم را انجام داده اما " ایجاد مراکز نگهداری و درمان معتادان" از اولویت بسزایی برخوردار است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز