خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز منابع انسانی آموزش و پرورش:

کمبود نیرو نداریم/ اواخر خرداد وضعیت نیروها مشخص می‌شود

رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش گفت: اواخر خرداد و اوایل تیرماه موضوع مازاد و یا کمبود نیروی انسانی مشخص می شود که در هر استان وضعیت نیروی انسانی آن به چه صورت است.

به گزارش ایلنا، محمد حسین سلیمی جهرمی، در پاسخ به این سوال که ساماندهی نیروها در سال تحصیلی جدید به چه صورت خواهد بود؟، اظهار کرد: این موضوع به استان ها ابلاغ شده است. استان ها باید با مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات برنامه های خود را هماهنگ کنند.

 وی ادامه داد: تا یک ماه و یا یک ماه و نیم دیگر موضوع ساماندهی نیروی انسانی ادامه دارد. هر روز با یک استان جلسه داریم و برنامه های سال آینده آنها را نهایی می کنیم.

 رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش افزود: تا پایان خرداد ماه برنامه ریزی نیروی انسانی تمام می شود و باید برای اجرا تا اواسط  تیر ماه بحث ساماندهی تکمیل شود.

  سلیمی جهرمی در خصوص نیروهای مازاد و یا کمبود های نیروی انسانی در سال تحصیلی جدید، بیان کرد: اقداماتی که تحت عنوان برنامه ریزی انجام می دهیم به این سوالات برای سال تحصیلی آینده پاسخ می دهد.

 وی نصریح کرد: اواخر خردادماه و اوایل تیرماه موضوع مازاد و یا کمبود نیروی انسانی مشخص می شود که در هر استان وضعیت نیروی انسانی آن به چه صورت است؛ چقدر کسری دارد و از چه منابعی باید این کسری جبران شود.

  رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که آیا برای سال آینده کمبود نیرو نداریم؟، افزود: امسال کمبود نیرو که بخواهد بر روی تشکیل کلاس تاثیر بگذارد نداریم اما تمام تامین نیاز ما از طریق نیروهای رسمی نیست بخشی از نیازهای ما از طریق نیروهای حق التدریس برطرف و تامین می شود .

  به گفته سلیمی جهرمی ورودی های مهر امسال نزدیک به 19 هزار خواهد بود.

کد خبر : ۳۷۶۰۶۰