خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده خبر داد:

تهیه بانک اطلاعات مشاوران و متخصصان ازدواج

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۵۸۰

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده با بیان این که از اسفندماه ۹۴ جمع آوری بانک اطلاعات مشاوران و متخصصان ازدواج آغاز شده است، گفت: مشاوران دارای شرایط لازم به این مراکز تخصصی معرفی می شوند.

به گزارش ایلنا،  ناصر صبحی در میزگرد روسای کمیسیون‌های مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده از تائید صلاحیت ۵۴ مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده و حدود ۶۰ جواز در دست اقدام از سوی وزارت ورزش و جوانان خبر داد و افزود: ۲۰۰ مرکز تخصصی نیز که از قبل و از مراجع دیگر مجوز گرفته اند، در حال تطبیق با شرایط و سیاست های ما هستند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در ادامه شرایط احراز مجوز مشاوران تخصصی ازدواج و خانواده را عنوان کرد و ادامه داد: داشتن پروانه تخصصی، تاهل، تخصص، تجربه بالا، دارا بودن صفات پسندیده و دارا بودن امکانات لازم از جمله این معیارها است.

وی تاکید کرد: اگر مشاوری از همه این شرایط به غیر از «امکانات» برخوردار باشد، وزارت ورزش و جوانان سمن هایی که در حوزه جوانان و خانواده فعالیت دارند را برای کار گروهی تخصصی، به آن ها معرفی خواهد کرد.

صبحی اضافه کرد: شواهد نشان می دهد بسیاری از افرادی که مشاوره می دهند مجوز سازمان نظام تخصصی و وزارت ورزش و جوانان را ندارند؛ اگر می خواهیم جلوی آسیب های موجود در این زمینه را بگیریم دستگاه ها باید طبق اختیاراتی که به آن ها داده شده فعالیت و از موازی کاری جلوگیری کنند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده در ادامه با بیان این که از اسفندماه سال گذشته کار جمع آوری اطلاعات بانک مشاوران و متخصصان ازدواج آغاز شده است، گفت: با این اقدام، مشاوران دارای شرایط لازم به این مراکز تخصصی معرفی می شوند.

وی همچنین نقش رسانه ها در شناسایی مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مراکز باید از سوی رسانه ها به خصوص رسانه ملی بیش از پیش معرفی شوند تا از فعالیت غیر حرفه ای مراکز بدون مجوز پیشگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز