خبرگزاری کار ایران

پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده:

امروز و فردا گرد و خاک برخی استان های کشور را فرا می گیرد/ احتمال بارش تگرگ در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۰۰۰

مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی کشور از وزش باد شدید و گرد و خاک در 7 استان و برخی مناطق جنوب غربی کشور طی امروز و فردا خبر داد.

احد وظیفه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در مورد پیش بینی وضعیت آب و هوا در روزهای آینده گفت: امروز و فردا در استان های ساحلی خزر، شمال شرق، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز نظیر تهران، البرز، قزوین، قم و سمنان در ساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و مرکز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدیدی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز یکشنبه این شرایط در استان های واقع در نیمه شرقی و ارتفاعات البرز مرکزی رخ خواهد داد.شدت بارش امروز در مازندران، گلستان گیلان، خراسان شمالی، برخی نقاط قزوین ،البرز ،تهران ،سمنان و فردا در مازندران ،گلستان ،خراسان شمالی ،خراسان رضوی ،ارتفاعات سمنان و ارتفاعات شرقی تهران خواهد بود.

وظیفه با بیان اینکه امروز و فردا در استان های تهران ،البرز ،قم ،قزوین ،مرکزی، اصفهان و سمنان در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردو خاک پیش بینی می شود، اظهار کرد:به سبب نفوذ توده هوای خنک از امروز تا یکشنبه در استان های نوار شمالی کاهش نسبی دما رر خواهد داد .

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: در سه روز آینده وزش باد شدید ،گاهی گرد و خاک در نیمه شرقی کشور رخ می دهد . طی امروز و فردا نیز به سبب افزایش باد بر روی عراق پدیده باد و گرد و خاک در برخی نقاط جنوب غرب کشور پیش بینی می شود.خلیج فارس نیز در سه روز آینده و دریای خزر طی امروز و فردا مواج خواهند بود .

وی تاکید کرد: تهران امروز نیمه ابری در برخی ساعات رگبار و رعد و برق ، وزش باد شدید، گاهی گرد و خاک  و با احتمال بارش تگرگ پیش بینی می شود ،آسمان این استان فردا نیمه ابری در برخی ساعات همراه با رگبار ،رعد و برق ،وزش باد شدید و گرد و خاک خواهد بود، و روز یکشنبه کمی ابری در بعد از ظهر و گاهی با وزش باد پیش بینی می شود .

وظیفه تصریح کرد:بیشینه درمای تهران در روزهای جمعه ،شنبه و یکشنبه به ترتیب 32، 29 و 30 در جه و کمینه دمای هوا 20 ،18 و 20 در جه پیش بینی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز