خبرگزاری کار ایران

چمران در واکنش به اظهارات طلایی؛

اعضای شورا موقع ارائه گزارش مشکلات مناطق، احساساتی نشوند

asdasd
کد خبر : ۳۶۹۶۵۸

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات طلایی گفت: ‌چرا هر منطقه، زمانی که گزارشی را به شورا ارائه می‌دهد، دوستان احساسی می‌شوند و پیشنهاد متمم بودجه بودند؟

به گزارش خبرنگار ایلنا، مرتضی طلایی؛ نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و پنجاه و هشتمین جلسه علنی شورا، با بیان اینکه حل مشکل مناطق شهر تهران در دست ماست، گفت: روسای کمیسیون‌ها باید زمان بسته شدن بودجه، به مشکلات محلات توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: در ارتباط با مشکلات منطقه ۱۶، شهرداری وظایفی دارد که باید در لایحه به این موضوعات اشاره شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به اینکه صنایع سنگ‌بری در منطقه ۱۶ که باعث ایجاد گرد و غبار شده است، ادامه داد: باید نسبت به انتقال صنایع آلاینده و مشاغلی که مزاحم محسوب می‌شوند، اقدامات لازم صورت گیرد.

طلایی در ادامه خاطرنشان کرد: مشکلات محلات باید در قالب یک لایحه مورد بررسی قرار گیرد و برآورد بودجه را به ما بدهند و ما در صحن این لایحه‌ را تصویب و اجرایی کنیم.

وی بیان کرد: از شهردار منطقه ۱۶ می‌خواهم که مشکلات این منطقه را در قالب یک لایحه به شورا بدهند تا شورا بتواند با تصویب لایحه مشکلات منطقه را مرتفع سازد.

مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات طلایی گفت: ‌ چرا هر منطقه زمانی که گزارشی را ارائه می‌دهد، دوستان احساسی می‌شوند و پیشنهاد متمم بودجه بودند؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز