خبرگزاری کار ایران

در هفته معلم صورت گرفت؛

دیدار وزیر آموزش و پرورش با خانواده استاد مطهری

asdasd
کد خبر : ۳۶۷۲۱۴

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با خانواده استاد مطهری گفت: این وزارتخانه مروج ایده‌های استاد مطهری و تبیین کننده راه اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایلنا، به مناسبت سالروز شهادت مرتضی مطهری و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از معاونان و مدیران ستادی این وزارتخانه با حضور در بیت معظم شهید مطهری، با خانواده ایشان دیدار و گفتگو کردند.

فانی با بیان اینکه هر روز هفته بزرگداشت مقام معلم بیان کننده تفکرات ناب شهید مطهری است، گفت: آموزش و پرورش مروج ایده‌های استاد مطهری و تبیین‌کننده راه اصیل انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه برخی از آثار شهید مطهری با همان ادبیات خاص خودش قابل استفاده برای دانش‌آموزان نیست، تصریح کرد: در سال 93 ، پیشنهاد آموزش و پرورش بازنویسی آثار استاد مطهری با سن آموزشی دانش‌آموزان بود اما به دلیل برخی موانع این اتفاق تاکنون رخ نداده است و باید شرایط را فراهم کنیم تا همه آثار استاد مطهری قابل استفاده برای دانش‌آموزان باشد.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: آثار بازنویسی شده استاد مطهری می‌تواند به شکل سیر مطالعاتی و در قالب مسابقات کتابخوانی و مسائل فرهنگی در بین دانش‌آموزان ترویج پیدا کند و لازمه این کار، تسریع در متناسب‌سازی همه آثار استاد است و در غیر این صورت برخی از اندیشه‌های شهید مطهری قابل دست یافتن برای دانش‌آموزان نخواهد بود.

فانی خاطرنشان کرد: ترویج آثار شهید مطهری در بین دانش آموزان و در قالب سیر مطالعاتی می‌تواند به تربیت مطلوب دانش‌آموزان مطابق سند تحول بینجامد و این مهم خدمت به استاد نیست بلکه خدمت برای اسلام و تبیین کننده راه اصیل انقلاب است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز