خبرگزاری کار ایران

ادامه ارائه خدمات امدادی به هموطنان متاثر از سیل؛

اسکان اضطراری بیش از ۶ هزار تن از هموطنان

asdasd
کد خبر : ۳۶۲۴۲۹

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به عملیات سیل و آب‌گرفتگی از ۲۴ تا ۲۹ فروردین، گفت: ۱۶ هزار و ۷۷۵ تن از هموطنان متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در ۱۹ استان کشور از خدمات امدادی لازم در ۶ روز گذشته بهره برده‌اند.

به گزارش ایلنا، ناصر چرخساز با اشاره به اینکه در ۶ روز گذشته ۱۹ استان خوزستان، لرستان، ایلام، کرمانشاه، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، همدان، اصفهان، خراسانات جنوبی، شمالی و رضوی، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، البرز، یزد، سمنان، گیلان، آذربایجان‌شرقی و زنجان تحت تاثیر سیل و آب‌گرفتگی بوده است، اظهار کرد: بر این اساس در ۳۱۹ شهر، روستا و مناطق عشایرنشین خدمات لازم به هموطنان ارائه شد.

وی افزود: بر این اساس ۶ هزار و ۲۵۴ تن از هموطنان با برپایی یک‌هزار و ۲۶۳ دستگاه چادر امدادی، از خدمات اسکان اضطراری استفاده کرده و ۲۵ تن از هموطنان ‌ (نجات ١٠ نفر در پنج سورتی پرواز) به مناطق امن و ۸ تن (انتقال هوایی ٣ بیمار در ۶ سورتی پرواز) به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به رهاسازی ۲۸۱ دستگاه خودرو از مسیر سیلاب و تخلیه آب از ۵۵۱ واحد مسکونی، اعلام کرد: به علاوه ١۴ اردوگاه در ۶ شهرستان دزفول، شوش‌تر، اندیکا، شوش، اهواز و باوی بر پا شده و هم‌اکنون امدادرسانی در خوزستان، لرستان و ایلام ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز