خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد:

خطوط اتوبوسی نمایشگاه شهر آفتاب راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۳۶۰۱۸۹

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی درباره خطوط اتوبوسی منتهی به نمایشگاه شهر آفتاب توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیمان سنندجی؛ مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در نشست خبری امروز خود با اشاره به راه‌اندازی خطوط اتوبوسرانی شهر آفتاب گفت: تعداد مبادی این سرویس‌ها 8 خط است که 6 مورد آن راه‌اندازی شده و راه‌اندازی دو مورد دیگر در دستور کار شرکت واحد اتوبوسرانی قرار دارد.

وی افزود: خط یک این خطوط از میدان صنعت به نمایشگاه کتاب خواهد رفت که این مسیر شامل بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری، میدان آزادی، بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بزرگراه شهید کاظمی‌، خلیج فارس و نمایشگاه شهر آفتاب است که این خط بالغ بر 27.656 کیلومتر است.

سنندجی ادامه داد: خط دو از میدان آزادی به نمایشگاه شهر آفتاب خواهد رفت که شامل بزرگراه آیت‌الله سعیدی، بزرگراه شهید کاظمی، خلیج فارس و نمایشگاه کتاب است که این مسیر نیز بالغ بر 20.262 کیلومتر امتداد خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی با اشاره به خط 3 این مسیر گفت: این خط میدان رسالت را به نمایشگاه شهر آفتاب متصل کرده و در میسر خود بزرگراه امام علی(ع)، خلیج‌فارس و نمایشگاه شهر آفتاب را خواهد داشت که این خط نیز مسیری به طول 31.769 کیلومتر خواهد بود.

سنندجی با بیان اینکه خط 4 پایانه خاوران را به نمایشگاه متصل کرده و از بزرگراه آزادگان و خلیج‌فارس می‌گذرد ادامه داد: امتداد این مسیر 20.190 کیلومتر است. همچنین خط 5 از میدان راه‌آهن به نمایشگاه شهر آفتاب امتداد داشته و در طول مسیر از خیابان دشت آزادگان، بزرگراه تندگویان شهید عسگری و خلیج‌فارس می‌گذرد که این خط نیز 18.250 کیلومتر امتداد دارد.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی با بیان اینکه خط 6 پایانه جنوب را به نمایشگاه متصل می‌کند، گفت: این مسیر که 17.835 کیلومتر مسافت دارد از بزرگراه بعثت، میدان بهمن، بزرگراه تندگویان، شهید عسگری  و خلیج فارس می‌گذرد.

سنندجی با بیان اینکه برای جابجایی مسافران به سمت نمایشگاه شهر آفتاب 100 دستگاه اتوبوس در نظرگرفته شده، عنوان کرد: این خطوط از روز شانزدهم فروردین ماه آماده به کار بوده و در تمام روزهای سال آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با  بیان اینکه سر فاصله ورود اتوبوس به هر ایستگاه 15 دقیقه است، ادامه داد: ساعت شروع به کار این خطوط از 8 صبح و ساعت پایان کار آن همزمان با ساعت خاتمه کار نمایشگاه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز