خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار حادثه جاده ای؛

17 کشته در تصادفات رانندگی عصر امروز/ جولان پرنده مرگ بر فراز جاده های ایران

پرنده مرگ همچنان بر آسمان جاده های ایران جولان می دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جاده های ایران همچنان با سیل مسافران نوروزی مواجه است و البته برخی مسافران با اقبال همراه نبودند و دچار حوادث شده اند که عصر امروز شاهد 17 کشته و 9 مصدوم بوده ایم.

ظهر امروز در برخورد تریلی FH با سواری پیکان که ساعت ۱۴:۵۴ در استان کرمان(کیلومتر ۶۰ محور سیرجان - شیراز) رخ داد ٧ نفر از هموطنان ما دچار حادثه شدند که در این تصادف 2 نفر مصدوم و متاسفانه ٥ نفر جان خود را از دست دادند.

3 کشته در تصادف جاده ای در خاش

همچنین عصر امروز در استان سیستان و بلوچستان در کیلومتر ۵ محور خاش - زاهدان با برخورد یک دستگاه خودرو سواری پراید با یک دستگاه کامیون ٨ نفر دچار حادثه شدند که 5 نفر مصدوم و 3 نفر از هموطنان ما کشته شدند.

تصادف مرگبار در شیراز

همچنین ساعت ۱۵:۳۰ امروز تصادفی مرگبار در استان فارس رخ داد که 8 تن از هموطنان ما کشته شدند. در این حادثه که در کیلومتر ۴۴ محور روستای کهنه جنوب استان فارس رخ داد برخورد کامیون ایسوزو با سواری پژو ۴۰۵ جان ۸ تن را گرفت و یک مجروح به جا گذاشت.این حادثه به دلیل انحراف به چپ کامیون ایسوزو رخ داد که پس از آن سواری پژو در آتش سوخت.

نخستین مرگ نوروزی در قم

همچنین با برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پراید در استان قم ، یک نفر جان خود را از دست داد. در این حادثه که ساعت 16:30 در جاده کهک - ورجان رخ داد راننده پراید در دم فوت کرد.

کد خبر : ۳۵۷۱۹۱