خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس تهران به ایلنا خبر داد:

آماده‌باش 160 اکیپ امدادی و درمانی اورژانس در تهران

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۶۰۱

سخنگوی اورژانس تهران از آماده‌باش نیروهای اورژانس در نقاط مختلف تهران برای شب چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: از ساعت 14 امروز بالغ بر 160 اکیپ امدادی و درمانی در نقاط مختلف تهران به صورت آماده‌باش صددرصدی هستند و این آماده‌باش تا زمان تمام شدن مراسم چهارشنبه سوری برقرار است.

حسن عباسی (سخنگوی اورژانس تهران) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این مطلب گفت:  سقفی برای آماده‌باش نیروهای امدادی اورژانس در نظر گرفته نشده است  و تا زمانی که انفجارات ادامه داشته باشد حضور و آمادگی نیروها نیز ادامه دارد، چرا که ممکن است؛ آتش‌بازی‌ها تا ساعت 12 و یک نیز ادامه داشته باشد.

وی با ارائه توصیه هایی به خانواده ها اظهار کرد: تجربه نشان داده است هر زمانی که والدین با فرزندان خود همراهی بکنند رفتار های پر خطر کمتری از نوجوانان سر زده است بنابراین توصیه می شود والدین راهکارهایی پیدا کنند که جایگزین هیجانات نوجوانان شود و این هیجانات تخیله شود و در این زمینه والدین می توانند در منزل با با ایجاد بازی ها و سرگرمی هایی که در منازل ایجاد می کنند از آسیب دیدن فرزندان خود پیشگیری کنند.

عباسی در ادامه تصریح کرد: مواد محترقه استاندارد وجود ندارد و ما در پاسخ به افرادی که مدعی استاندارد بودن این مواد هستند هشدار می دهیم که این مواد هم غیراستاندارد هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس رصدی که در سال‌های گذشته از حوادث چهارشنبه آخر سال داشته ایم به مدد توانمندی و تبلیغات سایت‌ها، رسانه ها و تلویزیون و آموزش‌هایی که توسط مدارس داده می‌شود؛ کاهش هر ساله در خصوص این حوادث را شاهد بوده ایم و امسال نیز امیدواریم این روند کاهشی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز