خبرگزاری کار ایران

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران اعلام کرد:

استقرار 2739 آتش‌نشان در شب چهارشنبه پایان سال

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۵۸۲

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران از استقرار 2739 آتش‌نشان در شب چهارشنبه پایان سال در نقاط مختلف شهر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، به گفته مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران؛ امسال نیز همانند سال های گذشته در شب چهارشنبه پایان سال 2739 آتش نشان به همراه 235 خودروی سنگین، 233 خودروی سبک، 117 موتورسیکلت و همچنین 452 تیم آتش نشان مجهز به خاموش کننده های دستی به صورت پیاده برای امدادرسانی به شهروندان در نقاط مختلف شهر تهران مستقر هستند.

وی ادامه داد: آتش نشانان شهر تهران(حتی نیروهای غیر شیفت) از 121 ایستگاه آتش نشانی تهران از ساعت 16 روز سه شنبه 24 اسفند ماه در حالت آماده باش به سر می برند تا در صورت بروز حوادث به شهروندان امدادرسانی کنند.

داوری خاطرنشان کرد: نیروهای عملیات مستقر در سطح شهر نیز با مراجعه به جایگاه های سوخت، اماکن تجاری و ساختمان های مهم، توصیه های ایمنی لازم را به کارکنان و مسئولان این مراکز ارائه می دهند تا در سال جاری شاهد هیچ گونه حادثه ای نباشیم.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران تصریح کرد: همچنین نیروهای مناطق 22 گانه شهرداری تهران برای امدادرسانی به شهروندان با تجهیزات خاموش کننده مجهز شده و در نقاط از پیش تعیین شده مستقر می شوند.

داوری اضافه کرد: در این میان تعدادی از آتش نشانان داوطلب هم آموزش های لازم را در خصوص امدارسانی اولیه به شهروندان فرا گرفته اند تا در محل زندگی خود نسبت به کنترل وضعیت ایمنی ساکنین هوشیار باشند و در صورت بروز حوادث اقدامات اولیه را تا رسیدن نیروهای عملیاتی انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز