خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

نباید در اعمال قانون کوتاهی صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۵۹۵

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه برابر آمارها در هر جایی که رانندگان قوانین را رعایت کرده‌اند، کمترین حوادث رخ داده است، گفت: تاکید ما به ماموران این است که با تخلفات حتما برخورد کنند چرا که ممکن است کوتاهی در اعمال قانون منجر به حادثه‌ای ناگوار شود.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: امروز طرح نوروزی پلیس در سراسر کشور آغاز می‌شود و جا دارد برای اجرای این طرح از همه دستگاه‌ها مخصوصا وزارت بهداشت، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، هلال‌احمر سازمان امداد و نجات سازمان راهداری و... تشکر کنم.

وی با بیان اینکه در طرح نوروزی سال 94 نسبت به طرح نوروزی 93 شاهد کاهش 10 درصدی تلفات بودیم، خاطرنشان کرد: برابر آمارهایی که پزشکی قانونی اعلام کرده در 10 ماهه سال 94 حدود 450 نفر کمتر در حوادث رانندگی کشته شده‌اند که امیدواریم با تلاش همه دستگاه‌ها و خصوصا رانندگان، شاهد کاهش بیشتر این تلفات و حوادث باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و دغدغه ایشان برای کاهش تلفات حوادث رانندگی اظهار کرد: امیدواریم با تلاش تک تک دست‌اندرکاران این طرح، شاهد کمترین تلفات و مصدوم در طرح نوروزی باشیم.

اشتری با بیان اینکه سه عامل جاده، خودرو و راننده در بروز حوادث رانندگی نقش دارد، گفت: البته باید برای کاهش تلفات و حوادث رانندگی میان سه عامل و مسوولان مربوط به آن هماهنگی وجود داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برابر آمارها در هر جایی که رانندگان قوانین را رعایت کرده‌اند، کمترین حوادث رخ داده است، خاطرنشان کرد: تاکید ما به ماموران این است که با تخلفات حتما برخورد کنند چراکه ممکن است کوتاهی در اعمال قانون منجر به حادثه‌ای ناگوار شود.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه اعمال قانون باید در کمال رفعت انجام شود، گفت: این دو به هیچ وجه در منافات با یکدیگر نیستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز