خبرگزاری کار ایران

در شورای شهر تهران تصویب شد؛

بودجه ۴۰ درصد غیرنقدی شهرداری تهران در سال آینده

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۶۴۶

شهردار تهران پیشنهاد داد که با توجه به رکود و وضعیت اقتصادی ۴۰ درصد بودجه شهرداری غیرنقدی و ۶۰ درصد به صورت نقدی باشد که این پیشنهاد با رای موافق اعضای شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد باقر قالیباف در دویست و سی و نهمین جلسه علنی چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران روال تصویب بودجه را خوب توصیف کرد و گفت: تلاش ما این است که در چارچوب برنامه کار را پیش ببریم و بودجه سال ۹۵ به صورت قابل توجه‌ای منطبق بر آنچه در برنامه تصویب شده، است.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم؛ کمیسیون تلفیق، شورا و شهرداری بیش از ۹۰ درصد در مورد این برنامه هم نظر هستند.

شهردار تهران در ارتباط با درصدهای در نظر گرفته شده برای بودجه نقدی و غیرنقدی سال ۹۵ شهرداری گفت: سال گذشته پیشنهاد ما ۴۵ درصد بودجه غیرنقد و ۵۵ درصد بودجه نقدی بود، اما امسال ۵ درصد از بودجه غیرنقدی کم کرده‌ایم و پیشنهاد ما ۴۰ به ۶۰ است، زیرا این عدد با افق پیش روی ما با توجه به اقتصاد ملی منطبق‌تر است.

قالیباف گفت: این مسئله که بودجه غیرنقدی در لایحه بودجه مطرح شده از آن بود که قصد شفاف‌سازی داشتیم حال اینکه چه درصدی نقد یا غیرنقد باشد به شفاف‌سازی ارتباطی پیدا نمی‌کند.

بنابراین گزارش؛ با پیشنهاد اعضای شورای شهر تهران، بودجه سال ۹۵ شهرداری ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که ۱۱ هزار میلیارد نقد و بیش از ۶ هزار میلیارد تومان آن غیر نقد است.

بر این اساس، ۴۰ درصد بودجه سال ۹۵ شهرداری تهران غیر نقد و ۶۰ درصد به صورت نقدی با رأی اعضای شورا به تصویب رسید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز