خبرگزاری کار ایران

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

توانبخشی مبتنی بر جامعه هنوز اجرا نشده است/بهزیستی به مثابه سازمانی غمخوار است

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۴۴۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متاسفانه سال‌های اخیر به دلیل عدم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم نتوانسته‌ایم به توانبخشی مبتنی بر جامعه دست پیدا کنیم.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در آئین نکوداشت محمد کمالی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران و همچنین معاون اسبق سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه سازمان بهزیستی به مثابه یک سازمان اداری نیست، گفت: این سازمانی از خیر جمعی است و افرادی که در این سازمان کار می‌کنند متفاوت با سایر افراد دستگاه‌های دیگر هستند.

وی ادامه داد: بهزیستی به مثابه سازمانی غمخوار است و در واقع این سازمان نمادی از انسانیت انسان‌ها است، ضمن اینکه بهزیستی با تلاشش آرامش را به خانواده‌های نیازمند بر می‌گرداند.

ربیعی با تاکید براینکه اخلاق‌مداری و مداومت در کار و همراهی با مددجویان از ویژگی‌های منحصر به‌فرد دکتر کمالی محسوب می‌شود، به توانبخشی مبتنی بر خانواده اشاره و اظهار کرد: این توانبخشی پیشگام توانبخشی مبتنی بر جامعه است و متاسفانه سال‌های اخیر به دلیل عدم فراهم کردن زیرساخت‌های لازم نتوانسته‌ایم به توانبخشی مبتنی بر جامعه دست پیدا کنیم.

وزیر تعاون با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته و خدمات انجام شده از سوی برخی افراد بیان کرد: جامعه‌‌ای که افرادی که در آن خدمت کرده‌اند را احترام نگذارد و خدمات آنها را پاس ندارد حتماً در آینده با مشکل روبرو خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: در دوره‌ فعالیت برخی افراد در کشور خدماتی ارائه شد و متاسفانه افرادی بدون اینکه ببینند چه خدمتی توسط آن افراد ارائه شد آنها را حذف کردند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: آدم‌هایی که برای جامعه خدمت می‌کنند باید مورد حمایت و تقدیر قرار بگیرند و اقدام اخیر سازمان بهزیستی و تقدیر از اساتید و پیشکسوتان گام موثری در این راستا است.

وی تصریح کرد: بسیاری از بزرگان ما در جامعه وجود دارند که خدمات موثری را ارائه کردند که در برهه‌ای از تاریخ می‌خواهند اسم آنها را پاک کنند.

در ادامه این مراسم دومین نشان سلامت اجتماعی توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دکتر محمد کمالی اهداء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز