خبرگزاری کار ایران

ابتکار مطرح کرد:

آمادگی سازمان محیط زیست برای اجرای نظامات سلامت اداری

asdasd
کد خبر : ۳۴۶۸۶۴

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد که این سازمان آمادگی دارد به عنوان دستگاه پایلوت نظامات مربوط به سلامت اداری را به طور جدی عملی کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معصومه ابتکار در گردهمایی محیط زیست در برنامه ششم توسعه و سلامت اداری گفت: ما آمادگی داریم به عنوان دستگاه نمونه و پایلوت نظامات مربوط به سلامت اداری را به طور جدی عملی کنیم.

وی ادامه داد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان یک دستگاه حاکمیتی بر فرآیند قوانین نظارت دارد، از این رو حاکم بودن سلامت اداری اهمیت ویژه‌ای برای این سازمان دارد.

ابتکار با اشاره به اینکه سازمان حفاظت محیط زیست با گروه‌های مختلف ثروت و قدرت سروکار دارد، افزود: به همین علت از فرآیندهای نظارتی در این سازمان استقبال می‌کنیم.

معاون رئیس جمهور افزود: تاکنون چند سند بالادستی در سطح ملی همانند سیاست‌های کلی نظام، سند چشم‌انداز و... تدوین شده است که به محیط زیست توجه داشته است. همچنین معاون اول رئیس جمهور هم برنامه‌های محیط زیست را به سازمان‌ها ابلاغ کرده است و سازمان حفاظت محیط زیست نیز مسئولیت تعیین شاخص‌ها و نقشه راه را برعهده دارد.

ابتکار با بیان اینکه ما بیش از ظرفیت کره زمین از آن بهره‌برداری کرده‌ایم، گفت: متاسفانه شرایط کشور ما از متوسط جهانی نیز بد‌تر است.

وی با اشاره به برنامه ششم توسعه گفت: بخش فرابخشی برنامه ششم توسعه در حوزه محیط زیست با سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری همخوانی دارد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: کاهش گازهای گلخانه‌ای نیز در برنامه ششم به خوبی دیده شده و تلاش شده میان سند ملی و جهانی در این زمینه همخوانی ایجاد شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز