خبرگزاری کار ایران

ابوترابی:

مشاوره، سطح ناهنجاری‌ها را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۳۴۱۸۹۴

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با ارائه مشاوره، سطح ناهنجاری‌ها کاهش پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ابوترابی در حاشیه اولین همایش ملی پلیس، روان‌شناسی و مشاوره اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی از نظر امنیت در بهترین شرایط نسبت به کشورهای منطقه و جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: ما امنیت اجتماع را به طور قابل قبولی در جامعه مشاهده می‌کنیم و نظم نیروهای انتظامی و سایر ظرفیت‌های این نیرو‌ها نقش بسیار مهمی در ایجاد امنیت دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت نیروی انتظامی و تجارب مفید این ارگان امیدواریم؛ ظرفیت‌های این حوزه ارتقا پیدا کند و نیاز‌هاشان توسط دولت و مجلس تامین بشود.

ابوترابی با بیان اینکه رویکرد روان‌شناسانه پلیس موجب رضایتمندی خواهد شد، گفت: چند سالی است که نیروی انتظامی گام‌های بلندی را درخصوص بکارگیری روان‌شناسی و مشاوره در این حوزه برداشته است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ارائه مشاوره سطح ناهنجاری‌ها کاهش پیدا خواهد کرد گفت: همایش ملی پلیس، روان‌شناسی و مشاوره می‌تواند آغازی برای تحولات در حوزه فعالیت‌های روان‌شناسی نیروی انتظامی در راستای تامین نیازهای پرسنل این ارگان و خانواده‌های نیروی انتظامی و همچنین مردم باشد.

وی درخصوص رد صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش شورای نگهبان بر این است که حضور نامزد‌ها را حفظ کند و برای حفظ گروه‌های مختلف تلاش می‌کند و کسانی که احراز صلاحیت نشده‌اند اگر درخواست کنند و اطلاعاتشان نیز کامل شود با احراز شرایط نمایندگی به درخواستشان رسیدگی می‌شود و این اشتیاق وجود دارد که حقوق ثبت‌نامی‌ها به خوبی رعایت شود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز