خبرگزاری کار ایران

آذر ماه امسال صورت گرفت؛

کشف 2 میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرز/ هلاکت 10 شرور مسلح

asdasd
کد خبر : ۳۳۶۰۳۰

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا از کشف دو میلیون لیتر سوخت قاچاق در مرزها طی یک ماه گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار «گراوند» کشفیات فراورده های نفتی قاچاق در مرزهای کشور در آذر ماه امسال را 2 میلیون و 403 هزار لیتر عنوان کرد و گفت : طی این مدت 72 هزار و 154 عدد انواع مواد محترقه نیز در نقاط مرزی کشورمان کشف شد.

وی افزود: همچنین ماموران مرزبانی طی این مدت با انجام بیش از 80 مورد درگیری مسلحانه با اشرار و قاچاقچیان 10 شرور مسلح را به هلاکت رسانده و 63 قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.

جانشین مرزبانی کشور حاصل این عملیات ها را جلوگیری از ورود 2 تن و 415 کیلو گرم انواع مواد مخدر به کشور برشمرد.

سردار گراوند ادامه داد: مرزبانان طی این مدت موفق شدند ضمن توقیف صدها دستگاه شناور و خودرو قاچاقچیان، از ورود بیش از 616 تن برنج ، 8 تن و 700 کیلو شکر ، 208 هزار و 806 عدد داروی قاچاق ، 298 هزار و 781 پاکت سیگار و 3 هزار متر پارچه قاچاق به کشور جلوگیری کنند.

این مقام انتظامی کشف 2 هزار و 161 جفت کفش، 45 هزار و 883 ثوب البسه، 185 هزارو 499 عدد لوازم آرایشی ، 408 دستگاه لوازم صوتی و تصویری و بیش از 8 هزار عدد اقلام ضد فرهنگی را از دیگر کشفیات مرزبانان کشور طی ماه گذشته برشمرد.

جانشین فرماندهی مرزبانی ناجا در پایان همراهی مرزنشینان با مرزبانان در کنترل نوار مرز را بسیار موثر دانست و از همدلی و همزبانی آنان تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز