خبرگزاری کار ایران

فرمانده ناجا:

جریان تعرض به سفارت عربستان مشکوک است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۹۴۹

فرمانده ناجا جریان تعرض به سفارت عربستان مشکوک اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در مراسم رونمایی از سامانه الکترونیکی اجرای ماده 49 آیین‌دادرسی کیفری که صبح امروز در سالن غدیر دانشگاه علوم انتظامی برگزار شد، به حوادث مقابل سفارت عربستان در تهران و مشهد اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی پیگیر جدی این موضوع است و ما اقدامات خود را آغاز کرده‌ایم و تا انتها پیش خواهیم رفت.

جریان تعرض به سفارت عربستان مشکوک است

سردار اشتری با بیان این مطلب که این موضوع را در دو سطح داخلی و خارجی به جد پیگیری می کنیم، اظهار داشت: اما من فکر می‌کنم این جریان مشکوک است. تجمع طبیعی است اما تعرض موضوعی مشکوک است و به هیچ عنوان فرد انقلابی و دوستدار نظام کشور به خودش اجازه نمی‌دهد تعرضی به این شکل داشته باشید؛ البته من این موضوع را به طور قطع بیان نمی‌کنم.

فرمانده ناجا به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد:  مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نظرشان را  در این باره صریحا اعلام کرده‌اند و من فکر نمی‌کنم کسی که می‌گوید دوستدار نظام است، به خودش چنین اجازه‌ای بدهد، اگرچه نیتش هم نیت سویی نباشد.

بررسی ابعاد مختلف ماجرا

وی با بیان این مطلب که ناجا از ابعاد مختلف موضوع را بررسی می‌کند، تصریح کرد: چه کسانی که در داخل صحنه بودند را با یکسری امکانات بررسی می‌کنیم و چه اقداماتی که لازم بوده به موقع انجام شود، اما انجام نشده، قابل بررسی است.

سردار اشتری اضافه کرد:  هرچند باید با این وقایع برخورد شود، اما مساله اصلی جنایت آل سعود است. جنایتی که آل سعود در فرودگاه انجام داد و یا جنایتی که در حادثه منا پیش آمد، جنایتی که علیه مردم مظلوم یمن انجام شده و جنایت اخیرشان در به شهادت رساندن آیت‌الله شیخ نمر از جمله این موارد است.

انتقاد از اقدام کشورهای مدعی حقوق بشر

وی با انتقاد از اقدام کشورهای مدعی حقوق بشر خاطرنشان کرد: اینها کمترین جنایتی است که آنها انجام دادند؛ اما کشورهایی که مدعی حقوق بشر و حتی حقوق حیوانات هم هستند، چطور به خودشان اجازه می‌دهند در برابر چنین جنایاتی سکوت کنند.

ناجا با قاطعیت با هرگونه قانون شکنی برخورد می کند

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه ناجا با قاطعیت تمام با هرگونه قانون شکنی و هرگونه حرکت خلاف قانون با هر شخص و گروهی که این کار را انجام دهد برخورد می‌کند، به برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و عنوان کرد: در آستانه برگزاری دو انتخابات مهم هستیم و کشور باید در امنیت و آرامش باشد که الحمدالله کشور ما از امن‌ترین کشورهای منطقه و حتی خارج از منطقه است و به دلیل هوشیاری و هدایت مقام معظم رهبری در بهترین وضعیت امنیتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز