خبرگزاری کار ایران

سفیر افغانستان در ایران عنوان کرد:

بهره‌گیری از دانش و تجربه پلیس ایران در مبارزه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۳۳۴۴۹۲

سفیر افغانستان در ایران با بیان اینکه ارتقای امنیت منطقه نیازمند تعامل همگانی است، گفت: آماده‌ایم از پتانسیل، دانش و تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا، نصیر نور احمد در اختتامیه کارگاه آموزش گزارش نویسی پیشرفته و نحوه استفاده از ماهواره در تخمین مزارعه کشت خشخاش ویژه پلیس افغانستان، گفت: از کشور برادر و دوست جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این دوره‌های آموزشی و انتقال تجربیات تشکر می‌کنم، امیدوارم در انجام مأموریت‌های مبارزه با مواد مخدر توفیقات بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دنیا با چالش جدی مواد مخدر مواجه است، گفت: مردم و دولت افغانستان نیز در صف مبارزه با مواد مخدر هستند.

نور احمد با بیان اینکه افغانستان قربانی توطئه استکبار در زمینه مواد مخدر است، گفت: وجود برخی ناامنی‌ها در افغانستان، بستر فعالیت مافیای بین الملل مواد مخدر در این کشور را فراهم کرده به گونه‌ای که این کشور را به محلی برای تولید و کشت خشخاش انتخاب می‌کنند و این امر تعامل همه کشورهای منطقه را در راستای مبارزه با مواد مخدر ضروری می‌کند.

وی افزود: ارتقای امنیت اجتماعی منطقه نیازمند تعامل همگانی است لذا از جمهوری اسلامی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای تعامل بسیار مثبت با کشور افغانستان برای رفع این معضل، سپاسگزاریم.

نور احمد تأکید کرد: برگزاری این دوره‌ها فواید بسیاری برای کشور افغانستان و جامعه جهانی دارد و آماده‌ایم از تمام دانش و تجربیات پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران استفاده کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز